AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hva skal jeg gjøre nå? Vi ble kjent for noen år siden via jobben, og hadde en periode en del å gjøre sammen. Her oppstod det litt flørting, men vi hadde begge partnere på den perioden. Så gikk jeg fra samboer og han byttet jobb. Vi pratet da en del sammen og det ble mer og mer flørting. Vi har holdt på slik snart 1 år, og han sa han skulle forlate kona til fordel for meg. Nå i går fikk jeg beskjed fra han om at vi kunne fortsette som før, men at han ikke kom til å forlate sin kone likevel. Nå er jeg så frustrert! Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han jo og jeg tror han elsker meg også, men slik som det er nå kan det jo ikke være. Jeg sliter med dette og har det veldig vanskelig nå! Anonymkode: 5e470...7cf 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 14. september 2022 Kutt all kontakt med ham. Anonymkode: e5e13...514 41 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Det blir jo som enhver kjærlighetssorg 🤷♀️ Du må komme deg videre. Kjærlighetssorg har jo alle opplevd fra tid til annen. Anonymkode: c50c1...d66 21 1 9
Populært innlegg Blueberrymuffin Skrevet 14. september 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 14. september 2022 Unnskyld med hvorfor i helvete innleder du et forholdt til en mann med kone når du i tillegg selv har en partner. Det er feil på så mange plan. Unnskyld, men her får du ingen sympati fra meg. Mannen gjorde det riktige her, til slutt. Dette hadde du godt av, og kanskje en lærepenge til neste gang. Ikke gå etter menn som er gift. Karma. 52 1 16
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Det eneste fornuftige du kan gjøre nå er å gå videre. Et forhold som startet med utroskap er et forhold som sjeldent vil vare. I tillegg kan du ikke stole på at han kommer til å være trofast mot deg. Du må bare innse at han endten har lurt deg eller ombestemt seg. Du elsker nok han høyere enn han elsker deg. Anonymkode: d4406...db8 13 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 En person som er utro er ikke til å stole på. Så når han sa at han skulle forlate kona, så var det stor sjanse for at han løy. Beklager, men det er realiteten. Husk det neste gang du finner deg en kjæreste. Anonymkode: 73e92...f55 14 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Det eneste du kan gjøre er å kutte all kontakt og gå videre. Ellers kaster du bort livet ditt på å bare være elskerinnen. Anonymkode: b60de...db4 11 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Hallo folkens, bruk nøtta! Anonymkode: df3b4...800 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Beklager men hva forventet du? Du var dum som falt for den klassiske elskerinne talen. De forlater ikke kona og du har blitt brukt og utnyttet. Kutt kontakt og skaff deg selvrespekten tilbake Anonymkode: 3302c...f95 12 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Dette skjedde meg og. Vi hadde et forhold, kalte hverandre kjærester, elsket hverandre, og gledet oss til fremtiden. Etter noen år, kunne han ikke forlate likevel, måtte bli der for barnas skyld. jeg råder deg til å ikke ha kontakt med han. Ikke gi han mer kjærestefordeler. Ikke fortsett som som, slik han vil. Han skal ha i pose og sekk. Dette er uhyre vanskelig, jeg klarte det ikke med en gang. Klamret meg fast i håpet. Ikke gjør den samme feilen som meg. Jeg var i dyp sorg veldig lenge. Han vil bare ha deg på gress så lenge som mulig. Nå har han sagt at han ikke vil forlate, da gjør han det heller ikke. Uansett hvor mye positivitet og glede du gir han, så blir det ingen forandring. Om han sier han må vente et år, eller til etter jul, sommerferien osv… ikke tro han. Det er bare en taktikk for å holde deg på pinebenken. Slutt å ha kontakt med han i dag! Anonymkode: 886f4...367 11 1 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 Min sympati går til kona, ikke til deg. Dette har du lagt opp til selv. Gå videre, og finn en mann som er ledig på markedet. Anonymkode: 43a68...205 17 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #13 Skrevet 14. september 2022 Hvis du vil kaste bort livet og muligheten på han, så fortsett som før. Det er ditt valg og krever handling fra deg. Du er ansvarlig for deg selv, ditt liv, og din lykke. Anonymkode: 28d0d...6db 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #14 Skrevet 14. september 2022 Du må innse at han ikke elsker deg. Han velger kona. Det er som de andre sier, du har valgt deg ut en opptatt mann. Lite sympati for deg, og selvfølgelig er den mannen en drittsekk av dimensjoner. Du har elsket før, og du kan elske igjen. Men velg en singel fyr neste gang. Anonymkode: 60012...4a1 12 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #15 Skrevet 14. september 2022 Dere som svarer bør spørre dere selv hvorfor ikke TS skriver mer i denne tråden. Anonymkode: df3b4...800 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #16 Skrevet 14. september 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som svarer bør spørre dere selv hvorfor ikke TS skriver mer i denne tråden. Anonymkode: df3b4...800 Fordi hun er på jobb? Sitter fast i rushen? Senfrokost eller tidlig lunsj? Er opptatt med andre ting? Flørter med kollegaen? Jeg vet hvor du vil. Ts skriver eller bare at de flørtet. Flørtet mer og mer. Ingen har snakket om utroskap 😁 Han sier at han kan fortsette flørtinga som før, men ikke vil forlate kona. Uskyldig som bare det! Anonymkode: 321bd...62c 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #17 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du må innse at han ikke elsker deg. Han velger kona. Det er som de andre sier, du har valgt deg ut en opptatt mann. Lite sympati for deg, og selvfølgelig er den mannen en drittsekk av dimensjoner. Du har elsket før, og du kan elske igjen. Men velg en singel fyr neste gang. Anonymkode: 60012...4a1 Det handler ikke om at han elsker kona mer. Han elsker nok TS, men han føler han ikke kan forlate familien AS. Når en menn kan ha et emosjonelt forhold på si, er han nok ikke interessert i kona, forholdet er nok så og si dødt. Men det er familien AS han blir for. Anonymkode: 886f4...367 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #18 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi hun er på jobb? Sitter fast i rushen? Senfrokost eller tidlig lunsj? Er opptatt med andre ting? Flørter med kollegaen? Jeg vet hvor du vil. Ts skriver eller bare at de flørtet. Flørtet mer og mer. Ingen har snakket om utroskap 😁 Han sier at han kan fortsette flørtinga som før, men ikke vil forlate kona. Uskyldig som bare det! Anonymkode: 321bd...62c Hvis du vet hvor jeg vil, hvorfor fortsetter du å svare som om problemstillingen er reell? Anonymkode: df3b4...800 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #19 Skrevet 14. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvis du vet hvor jeg vil, hvorfor fortsetter du å svare som om problemstillingen er reell? Anonymkode: df3b4...800 Kunne selvsagt avsluttet innlegget med den kommentaren. Er bare så lei av kommentarene om "troll" her. De som gidder å svare gjør det uansett. Anonymkode: 321bd...62c 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #20 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du vet hvor jeg vil, hvorfor fortsetter du å svare som om problemstillingen er reell? Anonymkode: df3b4...800 Hvorfor skulle den ikke være det? Av alle millioner forhold i landet her skjer det daglig at folk er utro og at elskerinner blir løyet til Anonymkode: 3302c...f95 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå