Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye kjæreste har mistet håret og barberer bort resten. Men han bruker barberhøvel tror jeg, så det blir helt glatt. Er det vanlig å heller bruke maskin og la det være igjen en mm eller noe? Syns det ser litt rart ut at det er så glatt.... 

Anonymkode: e4ef1...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på, om han har mørkt hår og det blir en tydelig "tom ring" er det mye penere å ta alt.. Egentlig er det pener å ta alt uansett når jeg tenker meg om... 

Skrevet

Kanskje han får hårløse flekker på hodet som synes hvis han maskinklipper? Som kjærester så syns jeg det er helt innafor å spørre og å fortelle han hva du foretrekker 

Anonymkode: 248cb...2f7

Skrevet

Det gjør vel hver mann som han selv vil, tenker jeg? 

Jeg synes det ser adskillig bedre ut med helt glattraket, enn når det står en 1mm skygge igjen av det gamle håret. 

Anonymkode: cec06...757

Skrevet

At han gidder å bruke tid på  å barbere hodet. Bortkastet tid. 

Anbefaler heller å bruke en god skjeggtrimmer. Penere blir det også. 

Anonymkode: 169dd...c88

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Min nye kjæreste har mistet håret og barberer bort resten. Men han bruker barberhøvel tror jeg, så det blir helt glatt. Er det vanlig å heller bruke maskin og la det være igjen en mm eller noe? Syns det ser litt rart ut at det er så glatt.... 

Anonymkode: e4ef1...b5d

Mannen min bruker mest maskin, men går over med høvel innimellom for å få det helt glatt.

syns det set bedre ut når menn fjerner alt håret,enn at de har en krans rundt hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...