AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hei, jeg trenger råd fra dere her på forumet. Jeg skal gifte meg med en jente, og vi er forlovet og har et godt forhold. Vi bor i hver vår by og har distanseforhold, og igår fortalte min kjæreste at hun har mensen når vi skal ha bryllup. Jeg ble litt bekymret, og lurer på om det er normalt at kjærester forteller slike ting til sine partnere? Hva skal jeg gjøre på bryllupsnatt hvis hun har mensen? Anonymkode: 69cc1...c35
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, jeg trenger råd fra dere her på forumet. Jeg skal gifte meg med en jente, og vi er forlovet og har et godt forhold. Vi bor i hver vår by og har distanseforhold, og igår fortalte min kjæreste at hun har mensen når vi skal ha bryllup. Jeg ble litt bekymret, og lurer på om det er normalt at kjærester forteller slike ting til sine partnere? Hva skal jeg gjøre på bryllupsnatt hvis hun har mensen? Anonymkode: 69cc1...c35 Hvor gamle er dere…? Anonymkode: 3737a...d33 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Troll Anonymkode: e4291...322 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Ja, det er vanlig å fortelle partner om mensen. For mange kvinner er det en stor del av livet. For meg innebærer det at jeg noen dager før blir ekstra lei meg og følsom, og de to første dagene var så smertefulle at det uansett ikke ville vært mulig å holde hemmelig. Vi unngikk sex under blødning, men det gjør ikke alle. Jeg tror jeg blødde relativt mye med tre fulle menskopper per døgn i begynnelsen, men mange blør mindre og har mindre smerter, så da går det bra å "kjøre brannbil". Blodet er rent, så det er ikke farlig, men det smaker jern. (Etter jeg har begynt med hormonspiral er alt mye lettere) Anonymkode: 80605...505 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Selvfølgelig snakker man om når man har mensen. Om det er slik at dere ventet med sex til ekteskap, kan man fortsatt ha sex med mensen , men det anbefales ikke som en førstegangsopplevelse. Dessuten kan det godt hende hun har mye smerter ifbm mensen og ikke orker uansett. Har dere ventet hele forlovelsestiden, kan dere nok klare vente en dag eller tre til😆 Anonymkode: 3f1c2...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Dere vil ha mye å finne ut av i løpet av et langt ekteskap, så det er bare å trå inn i det med et åpent sinn! Kvinner har mange utfordringer forskjellige fra menns. Anonymkode: f92b9...987
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Du har en del å lære om kvinnekroppen, kanskje? Anonymkode: fa24b...8c7
Snublefot62 Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Åpenbart ikke jomfru så den fantasien kan du bare glemme. /Troll
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Snakk med foreldrene dine om dette. Eller kanskje du kan spørre læreren din? Eller helsesykepleier på skolen? Anonymkode: b840c...27c 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Dette skjønte jeg ikke noe av. Skal dere gifte dere og tilbringe hele livet deres sammen, og du er bekymret fordi hun fortalte deg at hun skal ha mensen? Anonymkode: 05218...85e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 Gå til legen og få resept på Primolut. Da kan man stoppe mensen slik at den ikke kommer før etter bryllupet. Men mer enn 10 dages bruk anbefales ikke, så skal dere på bryllupsreise får hun den nok en gang i løpet av den uken. Anonymkode: becbf...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå