AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Jeg har begynt og få noen sterke menssmerter i ny og ne, som føles ut som ble er på gang, bare i en halvtime her og der, men så forsvinner det. Hadde det for tre dager siden, og idag. Ingenting igår fx. Det er syke magesmerter, som føles ut som sammentrekninger, over en kortere periode, men alt forblir helt vanlig. Det eskalerer aldri, bare har et «anfall». Lurte på om noen har hatt slik som forberedende til at fødsek begynte, og evt hvor lenge før. Anonymkode: fdf3d...15f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Høres da mer ut som kynnere. Blir magen hard? Anonymkode: fcbb8...972
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres da mer ut som kynnere. Blir magen hard? Anonymkode: fcbb8...972 Magen blir superstram og hard. Jeg har hatt kynnere i svangerskapet, men de kommer stort sett i aktivitet, og de er ikke smertefulle. Det er ubehagelig ja, men det er ikke vondt-vondt. Jeg kan stoppe opp og de går over. Og de kan komme og gå mer i løpet av dagen, helt uten mønster. Dette føles veldig annerledes. Jeg våkner av sterke smerter, og selve krampene går i bølger, og er regelmessige i en periode, men utvikler seg ikke videre. De har vært ca. mellom 2,5 min mellom hver krampe/ menssmerte i en halvtime til en time. Jeg har faktisk tenkt at nå er fødselen i gang og jeg må mentalt forberede meg, jeg må virkelig prøve puste gjennom det, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt det er, men så trapper det ned igjen. Og dagen fortsetter. Kanskje mensmurring var et feil ord og velge, for det er mer enn det, men det var den eneste følelsen jeg kunne relatere til hvordan kroppen og smertene kan føles ut og hvor de sitter, uten og tenke på intensiteten. Anonymkode: fdf3d...15f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Magen blir superstram og hard. Jeg har hatt kynnere i svangerskapet, men de kommer stort sett i aktivitet, og de er ikke smertefulle. Det er ubehagelig ja, men det er ikke vondt-vondt. Jeg kan stoppe opp og de går over. Og de kan komme og gå mer i løpet av dagen, helt uten mønster. Dette føles veldig annerledes. Jeg våkner av sterke smerter, og selve krampene går i bølger, og er regelmessige i en periode, men utvikler seg ikke videre. De har vært ca. mellom 2,5 min mellom hver krampe/ menssmerte i en halvtime til en time. Jeg har faktisk tenkt at nå er fødselen i gang og jeg må mentalt forberede meg, jeg må virkelig prøve puste gjennom det, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt det er, men så trapper det ned igjen. Og dagen fortsetter. Kanskje mensmurring var et feil ord og velge, for det er mer enn det, men det var den eneste følelsen jeg kunne relatere til hvordan kroppen og smertene kan føles ut og hvor de sitter, uten og tenke på intensiteten. Anonymkode: fdf3d...15f Kan høres ut som kynnere som personen over skriver. Jeg har hatt kynnere siden uke 25/26, men i begynnelsen var de ikke vonde. Stoppet om jeg tok det med ro. Jeg er i uke 38 nå, og det er blitt mer slik du beskriver. Ingen tegn til fødsel enda dessverre (litt vel klar få henne ut nå). Tenkte flere ganger at fødselen er i gang, men er nok bare kroppen som modnes før fødsel. Anonymkode: 7d50d...3ee
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan høres ut som kynnere som personen over skriver. Jeg har hatt kynnere siden uke 25/26, men i begynnelsen var de ikke vonde. Stoppet om jeg tok det med ro. Jeg er i uke 38 nå, og det er blitt mer slik du beskriver. Ingen tegn til fødsel enda dessverre (litt vel klar få henne ut nå). Tenkte flere ganger at fødselen er i gang, men er nok bare kroppen som modnes før fødsel. Anonymkode: 7d50d...3ee Takk som deler! Jeg er i uke 35. Anonymkode: fdf3d...15f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Magen blir superstram og hard. Jeg har hatt kynnere i svangerskapet, men de kommer stort sett i aktivitet, og de er ikke smertefulle. Det er ubehagelig ja, men det er ikke vondt-vondt. Jeg kan stoppe opp og de går over. Og de kan komme og gå mer i løpet av dagen, helt uten mønster. Dette føles veldig annerledes. Jeg våkner av sterke smerter, og selve krampene går i bølger, og er regelmessige i en periode, men utvikler seg ikke videre. De har vært ca. mellom 2,5 min mellom hver krampe/ menssmerte i en halvtime til en time. Jeg har faktisk tenkt at nå er fødselen i gang og jeg må mentalt forberede meg, jeg må virkelig prøve puste gjennom det, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt det er, men så trapper det ned igjen. Og dagen fortsetter. Kanskje mensmurring var et feil ord og velge, for det er mer enn det, men det var den eneste følelsen jeg kunne relatere til hvordan kroppen og smertene kan føles ut og hvor de sitter, uten og tenke på intensiteten. Anonymkode: fdf3d...15f Tipper det er kynnere ja. De kan bli ganske vonde. Kroppen din forbereder seg, men det må ikke nødvendigvis skje noe med det første Anonymkode: fcbb8...972
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tipper det er kynnere ja. De kan bli ganske vonde. Kroppen din forbereder seg, men det må ikke nødvendigvis skje noe med det første Anonymkode: fcbb8...972 Takk! Har jo lyst babyen skal bli der noen uker til, så det var fint og høre det kan bare være kynnere Anonymkode: fdf3d...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå