AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Hei Jeg har forelsket meg i en mann og vi snakket om forhold tidlig og at det var det vi var ute etter. Etter en stund spurte jeg hvor vi stod og han sa han trengte å bli bedre kjent med meg før et evn. forhold men han stiller lite spørsmål når vi prater sammen annet enn om hvordan dagen har vært. Jeg stiller han mange spørsmål om fortid og fremtidsdrømmer, forhold til familien sin, reiser, interesser og holdninger men han er ikke like interessert i å finne ut ting om meg annet enn det helt overfladiske som jobb og dagen. Er det sånn menn er eller skal jeg ta det som et tegn på manglende interesse? Hva mener han med at han trenger å bli bedre kjent når han ikke jobber for det?; Anonymkode: 07bd9...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Kanskje dere heller må gjøre ting sammen. Anonymkode: d86ed...d2a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje dere heller må gjøre ting sammen. Anonymkode: d86ed...d2a Ja vi pleier å finne på forskjellige ting sammen eller kanskje mest middager. Har du tips til ting vi kan gjøre for å bli bedre kjent? Anonymkode: 07bd9...d4a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Du må si det til ham! Ikke hinte, men si det rett ut, siden de fleste menn er vant til klar tale seg imellom. " Hvordan skal du bli med bedre kjent med meg når du aldri spør om noe?" Anonymkode: 6ea4a...1a4 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vi pleier å finne på forskjellige ting sammen eller kanskje mest middager. Har du tips til ting vi kan gjøre for å bli bedre kjent? Anonymkode: 07bd9...d4a Gå turer (skog, fjell, langs stranda) Bade Danse sammen Handle ulike ting ilag Gå ut og spise (is ol) Spille spill Musikk mm. Anonymkode: d86ed...d2a 1 1
Mona123 Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Det kan hende han mener å bli kjent på andre måter. Kanskje det feks er hvordan du er i forskjellige situasjoner, hvordan du er med venner, osv. Spør han rett ut hva det gjelder? 3 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Man trenger ikke å stile spørsmål for å bli kjent. Finnes andre måter å bli kjent på.
Gjest ti10 Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Mona123 skrev (14 minutter siden): Det kan hende han mener å bli kjent på andre måter. Kanskje det feks er hvordan du er i forskjellige situasjoner, hvordan du er med venner, osv. Spør han rett ut hva det gjelder? Enig, det er ikke alle som synes det er naturlig å spørre om drømmer, håp, holdninger osv. I teorien kan man jo da svare hva som helst. Når man er sammen med folk, ser man jo hvordan de egentlig er, og da vil gjerne disse tingene du nevner, komme fram uansett.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Det kan være fint å vite om fortid og politiske meninger, men det å kjenne noen handler vel først og fremst om å vite hvordan de vil reagere i ulike situasjoner og hva man gjør osv. Jeg synes altså det er lettest å bli kjent når man gjør ting sammen. Han burde kanskje tatt mer initiativ til å gjøre flere ulike ting, men spør ham om hvordan han ønsker å bli bedre kjent. Og si at du ikke ser at han prøver å bli bedre kjent. Kanskje gjør han det, bare på en måte du ikke har tenkt på. Anonymkode: 593e7...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Mona123 skrev (28 minutter siden): Det kan hende han mener å bli kjent på andre måter. Kanskje det feks er hvordan du er i forskjellige situasjoner, hvordan du er med venner, osv. Spør han rett ut hva det gjelder? Vi bor i forskjellige byer med reiseavstand så å møte hverandres venner blir nok ikke tilfelle før vi evn har vært sammen en stund tror jeg Anonymkode: 07bd9...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #11 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei Jeg har forelsket meg i en mann og vi snakket om forhold tidlig og at det var det vi var ute etter. Etter en stund spurte jeg hvor vi stod og han sa han trengte å bli bedre kjent med meg før et evn. forhold men han stiller lite spørsmål når vi prater sammen annet enn om hvordan dagen har vært. Jeg stiller han mange spørsmål om fortid og fremtidsdrømmer, forhold til familien sin, reiser, interesser og holdninger men han er ikke like interessert i å finne ut ting om meg annet enn det helt overfladiske som jobb og dagen. Er det sånn menn er eller skal jeg ta det som et tegn på manglende interesse? Hva mener han med at han trenger å bli bedre kjent når han ikke jobber for det?; Anonymkode: 07bd9...d4a Du er ihvertfall godt over 30 haha😂 Anonymkode: 97e93...b8d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #12 Skrevet 14. september 2022 Spørsmål er for tapere. Anonymkode: bbc9c...5ac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #13 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ihvertfall godt over 30 haha😂 Anonymkode: 97e93...b8d Jeg er over det ja 👍og vil finne en dypere connection og at vi kjenner hverandre på alle måter og ikke et forhold basert på bare sex, felles festvenner og felles musikksmak som i 20-årene hvor man ikke skjønte at det trengtes mere til for et langvarig forhold Anonymkode: 07bd9...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #14 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja vi pleier å finne på forskjellige ting sammen eller kanskje mest middager. Har du tips til ting vi kan gjøre for å bli bedre kjent? Anonymkode: 07bd9...d4a Basert på denne tråden - hvor alle damene iler til for å finne på forslag - tenker jeg han tester deg. Han sier at han vil bli bedre kjent, og ser hva du gjør. Er du en kvinne som setter i gang og skal vli bedre kjent, så vet han at du fungerer som en tjener for en mann og har lav selvrespekt. Han behøver ikke løfte en finger, du gjør alt. Er du en kvinne som ikke gjør noen verdens ting, men lar han ta hele ansvaret, så vet han at du ikke er en tjener for menn, og at du har høy selvrespekt. Han vil gi deg alt du vil ha. Siden du er typen til å lage tråd om dette, tenker jeg muligens han drøyer fordi han håper du vil få deg litt selvrespekt. Fatter ikke at så mange av dere damer behandler menn som små gutter dere må ordne opp på vegne av. Det slår bare tilbake på dere selv. Anonymkode: bbc9c...5ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #15 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er over det ja 👍og vil finne en dypere connection og at vi kjenner hverandre på alle måter og ikke et forhold basert på bare sex, felles festvenner og felles musikksmak som i 20-årene hvor man ikke skjønte at det trengtes mere til for et langvarig forhold Anonymkode: 07bd9...d4a Du har jo tydeligvis ingen peiling enda. Er mange i 20-årene som vet mer enn deg. Anonymkode: bbc9c...5ac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #16 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Basert på denne tråden - hvor alle damene iler til for å finne på forslag - tenker jeg han tester deg. Han sier at han vil bli bedre kjent, og ser hva du gjør. Er du en kvinne som setter i gang og skal vli bedre kjent, så vet han at du fungerer som en tjener for en mann og har lav selvrespekt. Han behøver ikke løfte en finger, du gjør alt. Er du en kvinne som ikke gjør noen verdens ting, men lar han ta hele ansvaret, så vet han at du ikke er en tjener for menn, og at du har høy selvrespekt. Han vil gi deg alt du vil ha. Siden du er typen til å lage tråd om dette, tenker jeg muligens han drøyer fordi han håper du vil få deg litt selvrespekt. Fatter ikke at så mange av dere damer behandler menn som små gutter dere må ordne opp på vegne av. Det slår bare tilbake på dere selv. Anonymkode: bbc9c...5ac Jeg har sett deg i andre tråder her inne og velger å ignorere deg fra nå for du kommer aldri med noe konstruktivt men bruker enhver anledning til å tråkke på damers selvrespekt og slenge dritt om kvinner. Sånt vrøvl og trolling er ikke velkomment i min tråd og er ikke nyttig for noen. Anonymkode: 07bd9...d4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #17 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har jo tydeligvis ingen peiling enda. Er mange i 20-årene som vet mer enn deg. Anonymkode: bbc9c...5ac ? Anonymkode: 593e7...b8d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #18 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett deg i andre tråder her inne og velger å ignorere deg fra nå for du kommer aldri med noe konstruktivt men bruker enhver anledning til å tråkke på damers selvrespekt og slenge dritt om kvinner. Sånt vrøvl og trolling er ikke velkomment i min tråd og er ikke nyttig for noen. Anonymkode: 07bd9...d4a Det ligger en tråd på forsiden nå, hvor man spør kvinner om de må be eller kommandere mennene sine til å gjøre ting. Flere av de er nødt til det, enkelte vurderer å skille seg, så tungt synes de det er å leve sånn. Poenget mitt er at man slipper å leve sånn hvis man tar noen gode valg for deg selv i starten av forholdet. Men for all del, kjør på. Vær en av de som spør på KG og som ikke tåler svaret. Vær en av de som ordner opp for menn, og aldri helt forstår hvorfor han ikke tar over. Ditt liv, ikke mitt. Anonymkode: bbc9c...5ac 2
Carrot Skrevet 14. september 2022 #19 Skrevet 14. september 2022 Blir man egentlig kjent med noen ved å stille spørsmål om fortiden de har lagt bak seg? Er det ikke den han er i dag som teller, og i så fall blir man bedre kjent ved å observere enn ved å lytte til ordene de gir deg tenker jeg. Handling viser hvem man er i langt større grad enn ord.. Det er lett å si man er en positiv person for eksempel, mens ens handlinger i situasjoner viser at man automatisk tenker negativt.. Man kan gjerne tro selv at man er sprudlende og impulsitv mens handling viser at man helst ønsker at ting er planlagt for at man skal kunne ha det morro uten at man direkte sprudlet over.. Han trenger ikke spørre deg om fortiden din for å observere hvem du er nå.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #20 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ? Anonymkode: 593e7...b8d Er det egentlig noe å lure på? Anonymkode: bbc9c...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå