Gå til innhold

deprimert kvinne som har funnet kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg så deprimert at jeg gjør livet til partnern min som jeg ble sammen med i år surt. vi har tenkt å gifte oss til neste år, men saken er slik at jeg ikke kommer over tanken hvorfor jeg aviste han for 30 år siden, tanken hvorfor jeg ikke ble sammen med han før bare blir sterkere og sterke. føler jeg har gått glipp av mye, altfor mye. ikke bare det, tanken at jeg ikke kan ha barn med han er så knusende at det ikke går an.

Anonymkode: 65d0c...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

føler meg så deprimert at jeg gjør livet til partnern min som jeg ble sammen med i år surt. vi har tenkt å gifte oss til neste år, men saken er slik at jeg ikke kommer over tanken hvorfor jeg aviste han for 30 år siden, tanken hvorfor jeg ikke ble sammen med han før bare blir sterkere og sterke. føler jeg har gått glipp av mye, altfor mye. ikke bare det, tanken at jeg ikke kan ha barn med han er så knusende at det ikke går an.

kvinne, 50

T.S

Skrevet

Tenk fremover og ikke sørg over fortiden

Anonymkode: 4fb09...170

Skrevet

Jepp, ødelegg de neste 30 også da 😉, så kan du deppe over det de 30 årene etter der igjen.

Anonymkode: 0bcd9...523

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

tanken hvorfor jeg ikke ble sammen med han før bare blir sterkere og sterke. føler jeg har gått glipp av mye...

Hva er nytten av disse tankene?

Hvordan kan du finne det positive i disse tankene og bruke det til noe godt? 

Anonymkode: e5aa6...fb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

jeg ikke kommer over tanken hvorfor jeg aviste han for 30 år siden

Bebreider han deg? Snakk med ham om dette. Si at du bebreider deg selv, og at du ikke klarer å komme videre. Når han tilgir deg, bør du klare å tilgi deg selv. 

Anonymkode: 379c0...99f

• Liker 2
Skrevet

Den som lever i fremtiden vil leve et liv av bekymringer.

Den som lever i fortiden vil leve et liv av anger.

Lev i nuet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...