AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Kan noen fortelle utfyllende om hva det innebærer å være metodist, hvordan trossamfunnet fungerer, hva er forskjellene sammenlignet med Statskirken, osv. Har ikke noe kjennskap til dem, så all informasjon ønskes velkommen. Anonymkode: dd107...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Del Skrevet 14. september 2022 https://www.metodistkirken.no/hoved/om-oss Kan ikke si så mye om forskjellen, men den menigheten jeg er med i Oslo er hvertfall veldig åpen og inkluderende og jeg har sjelden blitt tatt så godt i mot det er masse sang og musikk i gudstjenestene og de har et bredt tilbud til eldre og unge både på dagtid og kveldstid. Jeg syns det er et veldig fint fellesskap Anonymkode: 528e7...008 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Ryddet for tulleinnlegg. Christina82, mod 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): https://www.metodistkirken.no/hoved/om-oss Kan ikke si så mye om forskjellen, men den menigheten jeg er med i Oslo er hvertfall veldig åpen og inkluderende og jeg har sjelden blitt tatt så godt i mot det er masse sang og musikk i gudstjenestene og de har et bredt tilbud til eldre og unge både på dagtid og kveldstid. Jeg syns det er et veldig fint fellesskap Anonymkode: 528e7...008 Takk for svar! Har en bekjent som jeg har fått vite er metodist, men når han selv ikke bringer noe om dette på bane, så føler jeg ikke at jeg kan "spørre og grave". Var en gang i Filadelfia/Pinsekirken for å høre noen barn i familien opptre (sang i kor), og da ble vi litt overrasket over at folk var veldig "på", veivet med armene osv. Er det sånn i Metodistmenigheten også? Anonymkode: dd107...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan noen fortelle utfyllende om hva det innebærer å være metodist, hvordan trossamfunnet fungerer, hva er forskjellene sammenlignet med Statskirken, osv. Har ikke noe kjennskap til dem, så all informasjon ønskes velkommen. Anonymkode: dd107...44f Gjør leksa di sjøl Anonymkode: a4dd5...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #6 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gjør leksa di sjøl Anonymkode: a4dd5...9b0 Det er nok en stund siden jeg var ferdig med utdanningen min, har jobbet i mange år, så du kan spare deg for den sure kommentaren. Det er også lett å be folk om å google osv., men når man spør på et forum vil man kunne få svar som man ikke finner ved å søke på mer formelle sider om et tema. Og dette forumet, som du selv er en del av, ville blitt ganske dødt og kjedelig om brukere ikke skulle utveksle meninger og informasjon. Anonymkode: dd107...44f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå