AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #1 Skrevet 14. september 2022 Jeg er gift og i et 20 år langt forhold. For noen uker siden var jeg ute uten min mann hvor en mye eldre mann prøvde å få meg til å gå ut med ham. Han lovet meg et mye bedre liv enn jeg har i dag ( uten å vite at jeg har et bra liv) og at han kunne gi meg alt jeg noengang ønsker meg pluss alt jeg ikke visste at jeg ønsket meg. Om jeg bare ga han en sjanse ville han gi meg gull og grønne skoger. Jeg kan ikke jobbe og bor i et land hvor jeg ikke får noe fra staten. Men jeg prøver det jeg kan for å tjene egne penger fordi mannen min er veldig gniten. Jeg er en altfor tynn lav jente uten silikon og Botox. Jeg har aldri gjort noe med ansiktet mitt. Men mannen min (som er 13 år eldre)er ikke så interessert i sex lengre, og jeg føler meg i toppen av mitt seksuelle liv. Jeg vet jo egentlig hva svarene her blir (total slakt), men jeg spør likevel. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: e7a1a...a5f
Helene1982 Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er gift og i et 20 år langt forhold. For noen uker siden var jeg ute uten min mann hvor en mye eldre mann prøvde å få meg til å gå ut med ham. Han lovet meg et mye bedre liv enn jeg har i dag ( uten å vite at jeg har et bra liv) og at han kunne gi meg alt jeg noengang ønsker meg pluss alt jeg ikke visste at jeg ønsket meg. Om jeg bare ga han en sjanse ville han gi meg gull og grønne skoger. Jeg kan ikke jobbe og bor i et land hvor jeg ikke får noe fra staten. Men jeg prøver det jeg kan for å tjene egne penger fordi mannen min er veldig gniten. Jeg er en altfor tynn lav jente uten silikon og Botox. Jeg har aldri gjort noe med ansiktet mitt. Men mannen min (som er 13 år eldre)er ikke så interessert i sex lengre, og jeg føler meg i toppen av mitt seksuelle liv. Jeg vet jo egentlig hva svarene her blir (total slakt), men jeg spør likevel. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: e7a1a...a5f Jeg tror ikke det handler om gull og grønne skoger, men at du savner oppmerksomhet fra mannen din. Jeg synes det er rart at du sier at du forsøker å tjene egne penger på grunn av at mannen din er gnien, da ingen voksne mennesker i et samliv kan kreve å bli forsørget. Man kan bli enige om en arbeidsfordeling, der man har ulike oppgaver i og utenfor hjemmet, men om man ønsker mer penger, må man selv ta grep som regel. Det er mulig at ekteskapet ditt ikke fungerer lenger, men du skylder uansett mannen din å rydde hjemme får du går på skogstur.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Klassisk utnytting av kvinner i vanskelig livssituasjon, love gull og grønne skoger mot å få sex i retur. Om du ikke hadde ligget med denne mannen av fri vilje uten penger og tomme manipulerende løfter så vil det ikke være sunt for deg å ligge med han mot penger heller. Det blir som et overgrep mot deg og du kommer til å angre Anonymkode: 208cf...649 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Han lovet deg gull og grønne skoger...mot at du prostituerer deg. Gå fra mannen din og ikke selg kroppen din. Anonymkode: 97c78...e20 3
TLR Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Dette høres grusomt ut og nei jeg tror ikke at en sufar baddy løser noen problemer. Prøv å få nav til å hjelpe deg?
TLR Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er gift og i et 20 år langt forhold. For noen uker siden var jeg ute uten min mann hvor en mye eldre mann prøvde å få meg til å gå ut med ham. Han lovet meg et mye bedre liv enn jeg har i dag ( uten å vite at jeg har et bra liv) og at han kunne gi meg alt jeg noengang ønsker meg pluss alt jeg ikke visste at jeg ønsket meg. Om jeg bare ga han en sjanse ville han gi meg gull og grønne skoger. Jeg kan ikke jobbe og bor i et land hvor jeg ikke får noe fra staten. Men jeg prøver det jeg kan for å tjene egne penger fordi mannen min er veldig gniten. Jeg er en altfor tynn lav jente uten silikon og Botox. Jeg har aldri gjort noe med ansiktet mitt. Men mannen min (som er 13 år eldre)er ikke så interessert i sex lengre, og jeg føler meg i toppen av mitt seksuelle liv. Jeg vet jo egentlig hva svarene her blir (total slakt), men jeg spør likevel. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: e7a1a...a5f Jeg tror ikke ditt liv blir bedre med en sugar daddy eller verre fordi han betaler for deg. Når du tar i mot pengene så tror han at du er hans eiendom
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Du skriver at du har et bra liv i dag, men du vurderer å prostituere deg og reelt sett bli eiendommen til en mann. You do the math. Anonymkode: 05f1b...4c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå