AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Del Skrevet 13. september 2022 Nå har jeg nettopp sett «kule kidz gråter ikke» for første gang og det var en utrolig rørende og fin film samtidig som den var utrolig trist.. En ting jeg undrer litt over er slutten når Anja ligger dødssyk i sykehussenga og Jonas gir henne mobiltelefonen sin og Anja gir ham smykket sitt, så sier Anja «Jonas, jeg..» også svarer Jonas «Jeg også». Sikkert dumt spørsmål men hva tror dere de mente å si til hverandre? Spørsmålet er rettet til andre som har sett filmen. Takker for svar. Anonymkode: 3691a...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Del Skrevet 13. september 2022 Sikkert at de liker hverandre. Anonymkode: cda00...57a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 At de liker hverandre sikkert. Anonymkode: 3691a...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå