AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #21 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser en langvarig partner i framtiden din, som kan bli en god relasjon. Men du møter han ikke i år. Innen to år vil han dukke opp. Han er kanskje ikke helt som du hadde forventet 😉 men det er bare positivt. Anonymkode: 53a23...998 Dette høres jo veldig spennende ut! Det at han kanskje ikke er helt som jeg forventet, på hvilken måte tenker du da? 😊 Anonymkode: 07207...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #22 Del Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette høres jo veldig spennende ut! Det at han kanskje ikke er helt som jeg forventet, på hvilken måte tenker du da? 😊 Anonymkode: 07207...db5 Han har kanskje ikke helt den personligheten/utstrålingen som du vanligvis faller for. Han er en du ikke umiddelbart skjønner at er noe for deg. 💓 Anonymkode: 53a23...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #23 Del Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han har kanskje ikke helt den personligheten/utstrålingen som du vanligvis faller for. Han er en du ikke umiddelbart skjønner at er noe for deg. 💓 Anonymkode: 53a23...998 Hm, nå ble jeg nysgjerrig! Jeg er ikke så opptatt av utseende, men det er jo visse personligheter jeg tiltrekkes av, og på samme måte er det personligheter jeg ikke trives rundt. Personlighet og utstråling er kjempeviktig for meg, så jeg håper ikke dette betyr at jeg havner i et forhold som ikke er riktig for meg, for det har jeg gjort noen ganger tidligere. Ser du noe mer? Har han orden på livet sitt? Er han snill og omtenksom? 😁 Anonymkode: 07207...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå