Gå til innhold

Kan noen trekke kort eller bruke intuisjon ang en forelskelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei😊 Jeg har lenge hatt så sterke følelser for en mann jeg ser jevnlig, men han er i et annet forhold, så jeg holder det selvsagt for meg selv. Kan noen trekke kort på denne situasjonen for meg? Eller bruke intuisjonen og se om du ser noe rundt situasjonen? Er det håp for at det kan bli han og meg i fremtiden? 

Anonymkode: 07207...db5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei😊 Jeg har lenge hatt så sterke følelser for en mann jeg ser jevnlig, men han er i et annet forhold, så jeg holder det selvsagt for meg selv. Kan noen trekke kort på denne situasjonen for meg? Eller bruke intuisjonen og se om du ser noe rundt situasjonen? Er det håp for at det kan bli han og meg i fremtiden? 

Ja, det tenker jeg, på sikt. Han kan komme når du ikke går og venter lenger. Lev livet som om at han ikke er midtpunktet. 

Anonymkode: 2288b...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er følelser fra hans side også, men de er ikke romantiske. 

Anonymkode: c45fe...3a7

Trakk du kort på dette, eller har du en god intuisjon og ser/føler dette? Hvilke følelser har han hvis de ikke er romantiske? Kan det evt bli romantiske følelser fra han på sikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan bruke statistikk på deg ☺️ Han blir i forholdet. 

Anonymkode: 1102f...11c

Det er ikke sånn at vi flørter eller at jeg på noen som helst måte er «den andre kvinnen». Jeg kommer til å holde følelsene mine for meg selv inntil han evt er singel igjen. Og det er det jeg lurer på om noen kan se, om det ligger i kortene at det kan bli oss på lengre sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det tenker jeg, på sikt. Han kan komme når du ikke går og venter lenger. Lev livet som om at han ikke er midtpunktet. 

Anonymkode: 2288b...c8b

Ser du at det kan bli oss? Med kort eller intuisjon? Del gjerne mer🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må gi det tid. Tenke gode tanker. 

Anonymkode: 26f38...f3f

Ja jeg prøver å tenke gode tanker, selv om det er utfordrende når man har så sterke følelser for en man ikke kan dele det med. Bruker du kort eller intuisjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ellers noen flere som ser noe? Er interessert i alt som kan komme opp ang dette, tenker så masse på han, lengter og lurer veldig på om det er noe håp på lengre sikt. Blir så glad hvis dere klarsynte vil hjelpe❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har han vært i forholdet?

Har du plukket opp noen signaler fra hans side?

Anonymkode: 77862...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor lenge har han vært i forholdet?

Har du plukket opp noen signaler fra hans side?

Jeg vet ikke nøyaktig hvor lenge han har vært i forholdet, men lenge. Mange år. Jeg aner ikke hvordan de to har det sammen. Det har ikke vært noen flørt mellom oss, men vi snakker bra sammen, har en felles interesse vi snakker en del rundt. Ellers er det et varmt blikk han sender, og jeg føler han genuint bryr seg. En veldig flott og empatisk mann! Jeg føler vi hadde vært veldig bra for hverandre, og ja, følelsene fra min side er sterke. 

Er du klarsynt eller driver du med tarotlegg? Eller spurte du bare for å diskutere generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke nøyaktig hvor lenge han har vært i forholdet, men lenge. Mange år. Jeg aner ikke hvordan de to har det sammen. Det har ikke vært noen flørt mellom oss, men vi snakker bra sammen, har en felles interesse vi snakker en del rundt. Ellers er det et varmt blikk han sender, og jeg føler han genuint bryr seg. En veldig flott og empatisk mann! Jeg føler vi hadde vært veldig bra for hverandre, og ja, følelsene fra min side er sterke. 

Er du klarsynt eller driver du med tarotlegg? Eller spurte du bare for å diskutere generelt?

Spurte bare for og få en generell feeling, ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sende meg din fødselsinfo til meg på pm, så skal jeg stille horoskoper deres. Jeg trenger din fødselsdato og ditt fødested. Om du ikke vil oppgi fødested så oppgi om du er født nord eller sør i Norge eller et annet land. Også fødselsklokkeslett.

Så trenger jeg hans info og hennes info. Minimum fødselsdato. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (8 minutter siden):

Du kan sende meg din fødselsinfo til meg på pm, så skal jeg stille horoskoper deres. Jeg trenger din fødselsdato og ditt fødested. Om du ikke vil oppgi fødested så oppgi om du er født nord eller sør i Norge eller et annet land. Også fødselsklokkeslett.

Så trenger jeg hans info og hennes info. Minimum fødselsdato. :)

Veldig snilt av deg å tilby dette😊 Men jeg kjenner ikke til så mye info av betydning for de to, jeg vet hvilken dag de har bursdag på, og hans årstall, men ikke hennes. Og aner ikke klokkeslett på noen av dem. Da blir det sikkert veldig unøyaktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig snilt av deg å tilby dette😊 Men jeg kjenner ikke til så mye info av betydning for de to, jeg vet hvilken dag de har bursdag på, og hans årstall, men ikke hennes. Og aner ikke klokkeslett på noen av dem. Da blir det sikkert veldig unøyaktig? 

Det beste er å ha så detaljert info som mulig, men det er ikke alltid man er så heldig å ha det.
Jeg kan prøve å stille et horoskop på deg og han i første omgang. Kan se hva jeg finner ut uten klokkelsettet hans.
Og om du skulle finne ut av bursdagen hennes senere så kan jeg gå mer i dybden en annen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intuisjonen min sier at han ikke er den du venter på. Dessverre, vil du bli skuffet. Han vil ikke ønske å forlate sitt nåværende forhold. 

Anonymkode: 53a23...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Intuisjonen min sier at han ikke er den du venter på. Dessverre, vil du bli skuffet. Han vil ikke ønske å forlate sitt nåværende forhold. 

😢

Ser du tilfeldigvis noe annet ang kjærlighetslivet mitt i årene som kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (23 minutter siden):

Det beste er å ha så detaljert info som mulig, men det er ikke alltid man er så heldig å ha det.
Jeg kan prøve å stille et horoskop på deg og han i første omgang. Kan se hva jeg finner ut uten klokkelsettet hans.
Og om du skulle finne ut av bursdagen hennes senere så kan jeg gå mer i dybden en annen gang. :)

Da har jeg sendt PM til deg, tusen takk❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😢

Ser du tilfeldigvis noe annet ang kjærlighetslivet mitt i årene som kommer? 

Jeg ser en langvarig partner i framtiden din, som kan bli en god relasjon. Men du møter han ikke i år. Innen to år vil han dukke opp. Han er kanskje ikke helt som du hadde forventet 😉 men det er bare positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...