AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Og er statlig eller kommunalt ansatt? Anonymkode: 54cdd...269
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Skrevet 14. september 2022 Aldri en rolig eller lik dag. Mange som skal følges opp og som må følges opp tett. Møtes av forventninger om at man skal kunne alt (også det vi lokalt ikke jobber med), både av brukere og samarbeidspartnere. «Alt» er vår feil, også det brukere eller samarbeidspartnere har ansvar for. Mye målinger, både ting kontoret måles på, men også årlig ressurskartlegging der vi må fylle ut en detaljert oversikt over hvert minutt vi jobber i to uker. Stadige nedskjæringer og mye mas. Holdninger om at ansatte i NAV fortjener å hakkes på. Ikke minst at mange er mer opptatt av hva de kan kreve enn hva de må yte tilbake. Er vel egentlig konstant sliten og flere av de jeg jobber med har rett og slett blitt utbrent. Det som er bra for min del er at jeg har en god leder og gode kolleger. I tillegg kjenner jeg på gleden av å få lov til å hjelpe folk ut i jobb eller utdanning. Er faktisk flink til det jeg gjør og føler mestring. Hvis ikke hadde jeg nok rømt for lenge siden. 😂 Statlig ansatt, men jobber med «alt» (oppfølging uavhengig av ytelse/innsatsbehov). Anonymkode: 351d9...952 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå