AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hei😊 Jeg har bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå da den har blitt veldig tungt og jeg vil ikke være der mere. Jeg har jobbet der i 2 år nå, og ble for noen mnd siden forfremmet og fikk ny kontrakt. Jeg lurer litt på om jeg har fått ny prøvetid eller ikke da jeg fikk ny stilling/kontrakt, om noen har litt erfaring med dette? Det er dårlig formulert i kontrakten, jeg har spurt flere stykker men jeg får litt ulike svar på dette. For i prøvetiden har jeg 1 mnd oppsigelse, og utenom prøvetiden har jeg 3 mnd. Jeg har funnet meg en ny jobb der jeg tror jeg vil trives masse bedre i enn der jeg er nå, og jeg hadde håpet å få begynt så tidlig som mulig☺️ Anonymkode: 49285...b73
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Vanligvis er det ikke ny prøvetid ved stillingsendring i samme firma. Men uten å vite hva som står i kontrakten er det vanskelig si hva som gjelder i ditt tilfelle. Anonymkode: 62a4b...a92 1
Glitnir Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Hvordan skal vi hjelpe deg å finne ut av det uten at du skriver hva som står i kontrakten?
Christina82 Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Det er ikke vanlig med ny prøvetid når du bytter stilling innenfor samme firma Anonymkode: 19711...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå