Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen erfaringer om å føde på Bærum Sykehus? Og gjerne nå nylig, etter oppussingen 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født tre barn der. Usikker på når oppussingen var, men minste ble i alle fall født for et år siden. Kjempefornøyd med sykehuset. Hadde risikofødsel med sistemann, ble veldig godt ivaretatt og det var god stemning på fødestua hele veien. Var jo midt under corona, så måtte holde oss på rommet på barsel og all mat ble levert der. Har på mine tre fødsler bare opplevd hyggelige folk, både under fødsel og etterpå. Ingen som har tråkket over noen grenser som jeg leser om på andre sykehus (det skjer helt sikkert, men jeg har ikke opplevd det), og har ikke opplevd sted ikke har hatt tid til oss. 

Og lystgassen er et stort pluss. Eller i alle fall maska, greit å ha noe og fokusere på 😊

Anonymkode: f62ed...289

Skrevet

Jeg syns alle er veldig hyggelige, omtenksomme og dyktige. Følte meg godt ivaretatt. Jeg følte meg nesten til bry for de er så imøtekommende og serviceinnstilte. De er der alltid hva enn du trenger med et smil, det føltes ut som om ingen oppgave er for stor for de ansatte, de er der for og passe på deg og babyen. Og faren! Det er en skikkelig god opplevelse og være der :) Det ser veldig fint ut etter oppussingen, men vet ikke hva du er ute etter med tanke på den? De har fått badekar såvidt jeg forstod dem. 

Anonymkode: a9318...52e

Skrevet

Har født tre barn, de to siste på a hus, og på Bærum er faktisk det eneste stedet en pleier kom inn på kveldstid etter fødselen å spurte om hun skulle se til babyen litt så jeg kunne sove godt, så skulle hun komme å vekke meg når baby ble sulten 😍 Sov helt vanvittig godt et par timer da! 

Anonymkode: 49251...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...