AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hvor lenge før du følte det var ok? Anonymkode: 314bf...db6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lenge før du følte det var ok? Anonymkode: 314bf...db6 Hva mener du? Går jo på do når jeg må på do🤷🏼♀️ Går derimot aldri på so med partner inne på badet. Når jeg er på badet (do, dusje) så vil jeg gjerne være i fred. Låser døra 🤷🏼♀️ Anonymkode: d97dd...ea1 12 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Hadde vel datet noen uker tror jeg, før jeg var komfortabel med å tisse mens han var i rommet. Skal jeg noe mer så låser jeg fortsatt døren, 6 år senere. Anonymkode: 91950...d0e 2
Gjest Loublover Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 (endret) Har vært sammen med min mann i 10 år og gift i 8, og jeg tror jeg kan telle på en hånd antall ganger at han har visst at jeg er på do i løpet av de årene. Hater at folk ser at jeg er på do Endret 14. september 2022 av Loublover
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Datet en måned, da tisset på doen mens han var i dusjen Anonymkode: cfcae...852 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvor lenge før du følte det var ok? Anonymkode: 314bf...db6 Er du 16 år gammel? Tror du ikke han vet at også kvinner går på toalettet? Det høres fryktelig kjipt ut å holde seg hele helga hvis dere skal tilbringe den sammen. Man går naturligvis på do når man må på do. De fleste har et eget rom i huset hvor man kan gjøre sitt fornødne. Jeg pleier å oppsøke dette rommet alene. Lukker døren. Gjør det jeg må. Melder vanligvis ikke i fra om hvor jeg går engang. Plutselig er jeg tilbake. Har observert at han gjør det samme. Anonymkode: fe414...fe5 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Har aldri slått meg at dette skulle være en problemstilling. De jeg har vært sammen med er normale, oppegående og opplyste menn som vet hvordan menneskekroppen fungerer, og at også kvinner må gå på toalettet. Sannsynligvis ville de snarere lurt på om det var noe galt med meg, hvis jeg aldri måtte på toalettet. Jeg har dog aldri pleid å utbasunere at jeg skal på toalettet, da jeg tenker at det ikke er nødvendig å opplyse andre om. Anonymkode: c046e...9f2 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Med en gang... Husker da jeg var med en gutt da jeg var 20. Vi var hos han. Jeg måtte bæsje altså så voldsomt. Det var så flaut, når vi skulle inn på badet å pusse tennene litt senere stinket det skikkelig dritt. Hadde lyst til å dø litt da. Anonymkode: 26002...33a 1 1
Gjest AprilRyan Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Jeg husker ikke eksakt med mine ekser, men jeg har bare gått om jeg har måttet det så var nok med engang. Å gå og holde seg er ikke et alternativ for meg, men klart det var litt kleint i begynnelsen om han skulle inn rett etter at jeg hadde vært bæsjet. Ingen av dem sa noen ting så antar at de visste at kvinner også gjør slikt
Brunello Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Loublover skrev (35 minutter siden): Har vært sammen med min man i 10 år og gift i 8, og jeg tror jeg kan telle på en hånd antall ganger at han har visst at jeg er på do i løpet av de årene. Hater at folk ser at jeg er på do Dette er jo nesten sykelig. 4 1 1
Blåjojo Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Har aldri tenkt tanken på å ikke gå på do når jeg måtte. Har som oftest gått bare noen dager eller noen få uker før vi har tisset eller dusjet med den andre i samme rom. Magetømming derimot foretrekker jeg å gjøre i enerom, men har aldri brydd meg om verken lyd eller lukt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Fra dag 1. Går på do når jeg må på do .
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Lånte toalettet til han første gangen jeg ble med han hjem 🙂 Synes det er helt idiotisk å late som man ikke går på do. Akter ikke å tisse eller bæsje meg ut for at han ikke skal høre lyder altså. Anonymkode: c89e0...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 Vi festet mye sammen før vi ble kjærester, og i vår vennekrets går ofte flere på toalettet sammen i fylla. Da ble det naturlig for meg å tisse mens han er i dusjen osv. Ikke noe noen av oss tenker over. Anonymkode: 7cd57...2a1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 Bodde sammen med en i fem år og lukket alle dører mellom fra stue til gang til bad og pleide å late som jeg skulle ta en dusj og likte å dusje lenge. Gjorde mitt og var livredd for å prumpe høyt Aldri prompa foran noen menn Anonymkode: d4f06...88c 2 1
Queen of the North Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 Loublover skrev (1 time siden): Har vært sammen med min man i 10 år og gift i 8, og jeg tror jeg kan telle på en hånd antall ganger at han har visst at jeg er på do i løpet av de årene. Hater at folk ser at jeg er på do Hvordan er det fysisk mulig å få til? All applaus til deg for å ha oppnådd det siden du hater det. Men hæh? Jeg kan knapt bevege meg ut av rommet uten att nysgjerrigper'n lurer på hvor jeg skal og skulle jeg vente til han ikke er hjemme eller befinner seg på en plass i boligen att han ikke ser meg eller hører att jeg skyller ned så hadde jeg tissa på meg. Opptill flere ganger om dagen. Bare for statistikken sin del - snart 20 år ilag, etter ett halvt år så var det vel ikke mer å skjule, men drar linja ved å tisse mens den andre er i dusjen. Forholdet vårt trenger ikke å krysse den grensa. Litt alenetid og "hemmeligheter" skal man ha.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 Brunello skrev (1 time siden): Dette er jo nesten sykelig. Nei, i grunn ikke. De fleste jeg kjenner oppsøker i alle fall toalettet alene, og later til å sette pris på å få ha den stunden for seg selv. Syns det er mer spesielt med voksne mennesker som syns det er normalt å tisse og bæsje i plenum. Anonymkode: fe414...fe5 3
Brunello Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, i grunn ikke. De fleste jeg kjenner oppsøker i alle fall toalettet alene, og later til å sette pris på å få ha den stunden for seg selv. Syns det er mer spesielt med voksne mennesker som syns det er normalt å tisse og bæsje i plenum. Anonymkode: fe414...fe5 For det første, er det ikke snakk om å være på do samtidig. For det andre var det ikke det hun jeg kommenterte skrev heller. 2
MapleSirup Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 Jeg går på do når jeg må på do… 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Vært gift i ti år og klarer ikke gå på do om han er i samme bygg 😂 Tisser ikke foran han, men har mindre problemer med det. Anonymkode: aac12...b02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå