Gå til innhold

Sengetøy til 500 kr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke laken og dynetrekk nei! Har siklet på et gjennomsiktig sort korsett med hvite nedoverstriper og med strømpehekter og matchende truse som has på under sex helt siden april nå, og i går kjøpte jeg det! Og det var så bra at jeg må så klart inn på kg og skryte.

Jeg tror desverre jeg begynner å utvikle en kraftig fetish for stay-ups og slikt, og snart blir det en overraskelse om jeg kommer til han UTEN kinky undertøy på :klø:

Og når jeg har dusjet etter trening i dag skal han få svi!! :frustrert::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er bra towelie. det beste er å sprite opp sexen med sånt....

Endret av Trille
Skrevet

Det får deg til å føle deg sexy, og da er det umulig for han å ikke bli tent :sjarmor:

Så på :klappe:

Skrevet

Naken kan være fint, men DIGG å leke litt også! Kinky undertøy er slett ikke fjas og fanteri. Det er dritsexy, spennende osv. Et av de bedre triksene mine er å blindfolde ham, binde ham + kle på ham mitt sexy undertøy -med strømpeholdere, strømper etc. Deilig og sinnsykt sexy!!!

Skrevet

tssss hva er det for noe tull dere har skrevet her? :D

Jeg antar det er noe som "har dere så kjedelig sex at dere må bruke ekstra tøy?"

Ja desverre. Vi er begge 59 år, og tenkte det var på tide å sprite opp litegranne. Dessuten skjuler jo tøyet mine aldringstegn og strekkmerker. Mvh bestemor

Skrevet
Naken kan være fint, men DIGG å leke litt også! Kinky undertøy er slett ikke fjas og fanteri. Det er dritsexy, spennende osv. Et av de bedre triksene mine er å blindfolde ham, binde ham + kle på ham mitt sexy undertøy -med strømpeholdere, strømper etc. Deilig og sinnsykt sexy!!!

Blindfold har jeg aldri prøvd :O

Jeg vil nå helst bruke klærne selv ;) og at han skal impulsivt finne fram håndjernene, men de er forsvunnet! Sånt er krise, vet du :(

Skrevet

Er det ikke lov å gi uttrykk for en helt personlig mening om at man finner utspjåking litt latterlig, uten at "tråden ryddes"?

Skrevet

Flott, Towelie :) Stå på ;) Lekkert undertøy er flott

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Min erfaring er at slikt sengetøy ikke alltid tåler de store belastningene. Av en eller annen grunn hender det at inspirasjonen blir til å ta og føle på når sånne antrekk tas i bruk, og det har hendt mer enn én gang (to, for å være nøyaktig) at de små, spennende tekstilene har blitt ødelagt av en litt for ivrig deltaker.

:sjenert:

Skrevet

Tålte ikke så mye som det burde nei, men slapp unna med at kun den ene strømpeholderhekten spratt av! Synd ;D

Skrevet
Da mener jeg ikke laken og dynetrekk nei! Har siklet på et gjennomsiktig sort korsett med hvite nedoverstriper og med strømpehekter og matchende truse som has på under sex helt siden april nå, og i går kjøpte jeg det! Og det var så bra at jeg må så klart inn på kg og skryte.

Jeg tror desverre jeg begynner å utvikle en kraftig fetish for stay-ups og slikt, og snart blir det en overraskelse om jeg kommer til han UTEN kinky undertøy på :klø:

Og når jeg har dusjet etter trening i dag skal han få svi!! :frustrert:  :sjarmor:

Si meg, hvor har du kjøpt det hen? :ler::sjarmor:

Skrevet

Sexbutikken her i byen (krsand) jeg aldri husker hva heter! men det var slafseslurp ble brukt i går og :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor: :sjarmor:

Jeg er i hundre også så tidlig på morraen ;D

Skrevet

næææ. det var vel litt langt og dra tror jeg. :ler:

Skrevet

Ja..du var 59, sa du?

sikkert lekkert med stay-ups, håndjern og pisk da...

Tenker med vemmelse på å se sine egne foreldre holde på på den måten :kvalm:

Akkurat som den Ikea-reklamen og grisemaskene :ler:

Neida, hver sin lyst. Kos deg, bestemor!

Skrevet
Ja..du var 59, sa du?

sikkert lekkert med stay-ups, håndjern og pisk da...

Tenker med vemmelse på å se sine egne foreldre holde på på den måten :kvalm:

Akkurat som den Ikea-reklamen og grisemaskene :ler:

Neida, hver sin lyst. Kos deg, bestemor!

Haha er du seriøs? For det var iallfall jeg! :ironi::ironi::ironi::ironi::ironi: Møøøg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...