AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg har slitt med spiseforstyrrelse en stund nå, men har klart å begynne å spise mer - omtrent så mange kalorier jeg trenger for å holde vekten. Etter at jeg begynte å spise igjen har jeg merket en voldsom utmattelse. Jeg er sliten hele tiden, sover tolv timer hver natt og kan plutselig bli så sliten at jeg bare må sette meg, uansett hvor jeg er. Jeg merker også at jeg er veldig varm og lett begynner å svette. Så, spørsmålet er: er det noen som kjenner seg igjen i dette, eller vet om dette er typisk? Jeg kan jo se for meg at kroppen nå jobber veldig hardt med maten, og at det kan skyldes det, men jeg har jo egentlig ikke peiling.. Anonymkode: fb07a...659
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Det er helt vanlig Anonymkode: fba92...682
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Det er helt vanlig! De første ukene jeg var innlagt på avdeling for spiseforstyrrelser måtte jeg sove mellom hvert måltid omtrent, og temperaturreguleringa var helt ute å kjøre. Virket som kroppen jobbet veldig hardt med å omstille seg fra sult til plutselig å få mat. De fleste jeg var innlagt med opplevde det samme. Anonymkode: 6c3ec...e99 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er helt vanlig! De første ukene jeg var innlagt på avdeling for spiseforstyrrelser måtte jeg sove mellom hvert måltid omtrent, og temperaturreguleringa var helt ute å kjøre. Virket som kroppen jobbet veldig hardt med å omstille seg fra sult til plutselig å få mat. De fleste jeg var innlagt med opplevde det samme. Anonymkode: 6c3ec...e99 Tusen takk for svar Jeg hadde ikke forventet at jeg skulle føle meg dårligere nå når jeg har tilnærmet normalt kosthold, enn da jeg sultet meg😅 Anonymkode: fb07a...659
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tusen takk for svar Jeg hadde ikke forventet at jeg skulle føle meg dårligere nå når jeg har tilnærmet normalt kosthold, enn da jeg sultet meg😅 Huff, ja jeg vet! Det er ganske frustrerende, for det ga meg en følelse av at det var bortkastet å spise for jeg ble jo bare verre av det 😅 Det gjorde det ekstra vanskelig å fortsette recovery for min del, men jeg holder fortsatt ut, heldigvis. Anonymkode: 6c3ec...e99 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Huff, ja jeg vet! Det er ganske frustrerende, for det ga meg en følelse av at det var bortkastet å spise for jeg ble jo bare verre av det 😅 Det gjorde det ekstra vanskelig å fortsette recovery for min del, men jeg holder fortsatt ut, heldigvis. Anonymkode: 6c3ec...e99 Ja, det er liksom lettere å bare la være.. men jeg heier på deg! Og meg. Anonymkode: fb07a...659
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #7 Skrevet 18. februar 2023 Hvor lenge varte det for dere? Når begynte dere eventuelt å bli bedre? Anonymkode: b248f...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå