AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg plages faktisk over at jeg plager meg over dette. Han har ikke så stor, men alt annet på han er noe jeg virkelig liker! Han er en flott fyr, men uten å overdrive, har han hatt den minste av de jeg har vørt borti. Hva gjør man da? Flere her inne som har opplevd noe lignende? Klarer dere å "komme over" det? Dette er skikkelig kjedelig, og han har sikkert litt issues med størrelsen også vil jeg tro, selv om han ikke har nevnt noe. Uten å bli for privat så er han ikke så god i senga heller, så det blir litt kjedelig for meg, Kunne du vært sammen med en som hadde full pakke, selv om hans pakke var liten? Anonymkode: 59311...386 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Jeg kan fint komme over liten penis (gjorde det), men ikke om han er dårlig i senga. Men tar du "ditt ansvar" og forteller hva du ønsker? Tar litt styringen? Initiativ til bytte av stillinger etc? Eller ligger du bare der og venter på at han skal utføre jobben? Hvis du er aktiv og deltakende og han fortsatt ikke er noen match så er det bare å gi opp. Sex er for meg så viktig at om noe mangler der så er det bare å avslutte. (Men liten penis er ingen hindring for min del, alt det andre derimot) Anonymkode: 63001...ebf 16 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Liten penis betyr ingenting for meg. Jeg er en av 80 % kvinner som uansett ikke får orgasme av penetrering alene. Men om han er dårlig i senga er jo noe helt annet. Klarer han ikke/gidder han ikke å gi deg orgasmer i det hele tatt så er det jo veldig nedtur. Er du sikker på at du klarer å formidle behovene dine i senga? Anonymkode: b9b10...f17 10 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Greia er at han ikke liker å snakke om sex og jeg vil ikke påføre han skam. Hverken på at han har liten eller er "dårlig" i senga Anonymkode: 59311...386
Tone83 Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Ikke viktig, du kommer Over det. Ikke si det til han, si heller hva du liker at han gjør. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Greia er at han ikke liker å snakke om sex og jeg vil ikke påføre han skam. Hverken på at han har liten eller er "dårlig" i senga Anonymkode: 59311...386 Det må han. Hvis han er dårlig må han tåle beskjeder. Han får bare manne seg opp. Anonymkode: 430e3...423 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kunne du vært sammen med en som hadde full pakke, selv om hans pakke var liten? Anonymkode: 59311...386 Ville passet meg veldig bra. Hadde han vært stor nedentil, hadde det vært en deal braker. Da er sex bare ubehagelig. Anonymkode: ad593...8c9 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Nå har jeg ikke vært i den situasjonen, men skal ærlig innrømme at jeg tror det hadde vært en deal breaker, ja 🙈 Anonymkode: 4b2c0...bf7 8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Menn liker ikke jenter med små pupper og rumpe og de er stolte over det, så ikke vær redd for å si at han har liten kuk Anonymkode: 5eab7...1e5 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Greia er at han ikke liker å snakke om sex og jeg vil ikke påføre han skam. Hverken på at han har liten eller er "dårlig" i senga Anonymkode: 59311...386 Liker ikke å snakke om sex? Ikke om noen deler av det? Fantasier, etc.? Anonymkode: 0f9fb...745 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn liker ikke jenter med små pupper og rumpe og de er stolte over det, så ikke vær redd for å si at han har liten kuk Anonymkode: 5eab7...1e5 Hæ? Nei ingen liker jenter med små pupper og rumpe. Menn vil ha store silikonpupper og stor ræv. Merkelig at supermodeller får de kjekkeste mennene..... Anonymkode: 5adc7...124 9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er en av 80 % kvinner som uansett ikke får orgasme av penetrering alene Alle dere kunne fått orgasme av penetrering om dere bare hadde valgt bedre menn. Anonymkode: f53f0...70d 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Her er et relevant spm; hvor liten snakker vi? Jeg tilhører en av de heldige 20-25 % kvinner som alltid kommer ved penetrering.. men den minste jeg har vært med var kanskje 10 cm. Så om vi snakker 5 cm blir det kanskje litt lite? Vet ikke, har ikke testa det. når det er sagt så betyr ikke str så mye for meg- som sagt; kommer selv om han er 10 eller 20. viktigste er om han er top notch match som type Anonymkode: a3ddb...2f9 7
Bombasi Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Greia er at han ikke liker å snakke om sex og jeg vil ikke påføre han skam. Hverken på at han har liten eller er "dårlig" i senga Anonymkode: 59311...386 Men altså. Hva er alternativene? 1) Du later som ingenting og plages av problemstillingen inn i evigheten 2) Du gjør det slutt med han fordi han er dårlig i senga, har liten penis og ønsker å skåne han for samtalen 3) Du tar samtalen, og gir da både deg selv, han og forholdet deres en mulighet til å bli bedre. Hva velger du? Hadde jeg vært mannen her så ville jeg håpt på nr 3. Pinlig, skamfullt eller ikke. Alternativ 1 og 2 tar ifra meg muligheten til å forstå, til å lære, til å tilfredsstille og i verstefall miste kjærligheten. Du må seriøst kvinne deg opp å ta samtalen med han. Liten penis kan gjøres noe med. Han kan ha sex uten, for så gå over til sleeve eller dildo. Eventuelt så kan du "lære" han hva du liker, hvordan du vil at han skal være og ikke minst at dere kan forstå hverandre. Du har også en jobb å gjøre. Han er ikke alene om å ligge med deg. Du er der du også, og har et ansvar for god sex du òg. Og de aller fleste menn ønsker å fremstå som best mulig ovenfor partneren. Problemet er at alle har forskjellige preferanser, og noe tankeleser er man ikke. Snakk sammen. Gi dere muligheten på alle måter, og kom opp med løsninger. Sammen. Endret 13. september 2022 av Bombasi 8 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 Er litt i samme situasjon med en som matcher på nesten alt annet, men som har liten penis. Han er veldig klar over det, og vi har snakket om det. Han har fått meg til å komme flere ganger med andre ting enn penisen, så det har vært null problem. Tror det er lurt å snakke om det, og jeg kan garantere at han er klar over størrelsen sin. Ta litt kontroll i senga i starten, vis gjennom oppførsel hvordan du liker det. I starten må det uansett gå seg til. Anonymkode: 03e37...350 4 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her er et relevant spm; hvor liten snakker vi? Jeg tilhører en av de heldige 20-25 % kvinner som alltid kommer ved penetrering.. men den minste jeg har vært med var kanskje 10 cm. Så om vi snakker 5 cm blir det kanskje litt lite? Vet ikke, har ikke testa det. når det er sagt så betyr ikke str så mye for meg- som sagt; kommer selv om han er 10 eller 20. viktigste er om han er top notch match som type Anonymkode: a3ddb...2f9 Så gøy at du delte. Det har jeg ikke egentlig lurt på. Men veldig interessant. Jeg har kommet ved penetrering men det er mye jobb for meg. Og mannen må ville det og klare å holde lenge. Syns store peniser kan være vondt. Beste sexen jeg har hatt er faktisk med en med liten penis. TS. Tenker at du må stå på krava om å snakke om sex. Ville ikke satset på at det går seg til. Anonymkode: 9ca9e...8a4 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 «Han er helt perfekt! ... Men penisen er litt for liten» Da er han ikke helt perfekt. Anonymkode: c610c...c1b 3 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 Liten penis kunne jeg fint levd med. Dårlig i senga ellers måtte vi ha klart å gjøre noe med, for det hadde jeg ikke levd med. Anonymkode: d8d8e...58c 6 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 Sorry nå høres jeg krass ut men han er ikke perfekt om penisen ikke strekker til.... Var stormforelsket i en som viste seg å ha tynn penis, det gikk greit i begynnelsen fordi jeg la ikke så mye i det seksuelle men etter hvert begynte jeg å savne ordentlig pikk og var liksom noe som manglet når kun fingrene hans ga meg noe så nei det funket ikke i lengden desverre. Jeg er en veldig seksuell person av meg og for de som ikke bryr seg om å bli tilfredsstilt hadde det sikkert ikke betydd så mye men det gjorde det for meg Anonymkode: c9c45...69c 2 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Ha, jeg kunne vært med en som er liten nedentil. Har vært bort i flere størrelser, og ja, den er nok i det minste laget, men samtidig har der gått seg til. Du kan jo la være å nevne størrelsen, men heller litt mer «tiltak» for kjedelig sex. Tipper han går i vranglås om du tar både størrelsen og at han er kjip i senga. Anonymkode: 8906b...431 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå