Gå til innhold

Rykker og murrer i kuken hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier så har jeg smårykk og murring i kuken hele tiden, den er i en halvfet tilstand mer eller mindre konstant, når jeg har hatt utløsning så forsvinner denne følelsen, men kommer tilbake innen en halv time, etter en time så er murringen på samme nivå som før utløsning, dette stjeler fokuset mitt og jeg får problemer med å utføre dagligdagse oppgaver.

Anonymkode: c9600...d2a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler også en murring nesten konstant, men jeg er kvinne.. Så man ser det ikke utenpå klærne.. Håper du får noen gode svar..

Anonymkode: 21f05...bcd

Skrevet

Gå til lege.

Anonymkode: de423...975

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du har fått skjeggkre i kuken?

Anonymkode: 9b157...c77

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler også en murring nesten konstant, men jeg er kvinne.. Så man ser det ikke utenpå klærne.. Håper du får noen gode svar..

Anonymkode: 21f05...bcd

Mulig det er det samme vi har, håper vi kan få gode svar, trøst å høre jeg ikke er alene❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Lege

Anonymkode: 28664...4d3

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lege

Anonymkode: 28664...4d3

Dummeste jeg har hørt.

At dyret rykker og murrer er helt normalt.

Anonymkode: e2376...c70

Skrevet

Er du konstant kåt da? 

Anonymkode: 8bbcd...2b3

Skrevet

Som overskriften sier så har jeg smårykk og murring i kuken hele tiden, den er i en halvfet tilstand mer eller mindre konstant, når jeg har hatt utløsning så forsvinner denne følelsen, men kommer tilbake innen en halv time, etter en time så er murringen på samme nivå som før utløsning, dette stjeler fokuset mitt og jeg får problemer med å utføre dagligdagse oppgaver.

Her er det åpenbart noe galt. Oppsøk fastlegen din.

Anonymkode: e8217...ab4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du konstant kåt da? 

Anonymkode: 8bbcd...2b3

Både ja og nei, kjønnet ber om å bli tatt på selv om jeg ikke er kåt i hode

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Eg har hatt mye urinveisinfeksjon da murrer det i kuken nesten hele tiden.

Anonymkode: 84fa9...110

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, dette. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei er ikke det, denne murringen bli tilfredstilt når jeg onanerer, men kommer så raskt tilbake😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei er ikke det, denne murringen bli tilfredstilt når jeg onanerer, men kommer så raskt tilbake😳

Jeg som dame synes det hjelper litt med en orgasme når jeg har urinveisinfeksjon. Jeg vet ingenting om urinveisinfeksjon hos menn, men ville bare nevne det...

Anonymkode: e13ef...400

• Nyttig 1
Skrevet

Hmm, jeg kjenner bare rykninger og murring etter en orgasme.. men det er ikke så rart, når lynet har gått gjennom ryggen og slått ned i prostataen.. det er tøft nok å få kjenne på 100000 volt😅

Skrevet

Jeg som dame synes det hjelper litt med en orgasme når jeg har urinveisinfeksjon. Jeg vet ingenting om urinveisinfeksjon hos menn, men ville bare nevne det...

Anonymkode: e13ef...400

Jeg tror du kjenner på lykkefølelse og lettelse, da glemmes litt av smertene pga endorfiner og dopaminet.. etter en stund kjenner du infeksjonen igjen...?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 20.40):

Går du å er mer eller mindre konstant kåt? Kan det være kåthet som får det til å murre i kuken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...