AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Noen som har det? Kan du forklare hva det går ut på for deg og hva det er med det som tenner deg? Har det sammenheng med et dom/sub-opplegg for deg? Utifra det jeg har lest om det så handler det om ros, rett og slett. Seksuell ros liksom? Flink pike, flink gutt. Anonymkode: e7812...48e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Å se opp til, forgude, tilbe, ofre seg selv, krabbe på gulvet, sleike føttene til sin gudinne/mester, aldri si i mot. Ja tilbe som en gud både med ord og handlinger Anonymkode: 76916...033
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 For meg gir det meg en følelse av å være bra nok. Jeg gikk ikke inn i forholdet mitt med den kinken, hun begynte med å gi ros før hun tilslutt våget å fortelle meg mer, og jeg fant ut at jeg likte det. Vi gjør aldri noe skikkelig ekstremt som at jeg må krabbe på gulvet med maske, eller lignende. Det er mer en slags gi og ta ting hvor hun vil tilbes som en sex gudinne som forteller meg på alle slags måter og ord det finnes hvor god jeg er på å tilfredstille henne på hva vi nå enn gjør. Kanskje de gangene når jeg er på tur å komme for tidlig, isteden for å være dominerende og si ting som "du har ikke lov til å komme", roe ned tempoet, kanskje stoppe helt, og si hvor deilig det var å se meg nyte, men be meg holde ut mer. Og når jeg kommer, gi meg tilattelse til å slippe løs alt av følelser som kommer, fortelle meg hvor flink jeg har vært og fortjener all nytelsen, hvor mye hun elsker å føle eller se meg komme. Første gang jeg hadde tårer foran henne var etter to skikkelig intense timer med oppbygging, hvor hun var ganske utslitt av å ha kommet flere ganger etter hverandre før vi avsluttet samtidig. Isteden for å ligge i armene mine, lå jeg for en gangs skyld i armene hennes, kunne kjenne hjerte hennes dunke mot hodet mitt. Måten hun tok på meg, ordene hun sa var overveldenede, det var som å være i den tryggeste omgivelsen jeg noen gang hadde vært med noen som elsket meg over alt på jord. Anonymkode: 16028...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Jeg har praise kink både som dom og sub. Vil mer si at det er et viktig element for et sunt forhold, men det er alltid en god følelse å bli kalt "Good girl" eller å si "Good boy". Har hjulpet veldig med det dårlige selvbildet mitt. Anonymkode: d93fd...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå