E Skrevet 22. oktober 2002 #1 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg lurer på om noen har erfaring med å kjøpe undertøy på nett. Jeg har så problemer med å finne egnet undertøy å ha under brudekjolen, syns alt de har i brudebutikkene er litt "kjedelig". Jeg har sett på undertøy bl.a. fra Victoria's Secret i USA, de har så mye nydelig! Men er litt redd for å bestille både pga ukjente størrelser og høye frakt/toll-kostnader. Er det noen som har erfaring med dette, eller som kan anbefale noen steder, enten på nett eller butikker (Oslo-området) som har bra utvalg? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #2 Skrevet 22. oktober 2002 Heisann! Jeg har kjøpt litt undertøy fra www.felicitycharm.com Det er en norsk butikk som kjøper undertøy fra USA. De har masse fint. Skal selv bestille en bustier til min brullupsdag. Ta en titt på sidene deres. Du finner sikkert noe du liker. Klem 02augustbrud2003
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #3 Skrevet 22. oktober 2002 Hør med Rannei da vel. http://ranneih.antimon.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå