Gå til innhold

Kvinner vil ha høye menn, menn vil ha lave damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ebca4d0f57a6311aa84ff97069c25eba.jpg

Stemmer dette?

Anonymkode: 80515...037

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke for meg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jepp. Jeg er 170 cm og ingen menn vil ha meg. De vil bare ha korte 17 år gamle blondiner

Anonymkode: 3edf6...9ad

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Mann her. Dama trenger ikke være utpreget lav. Hun må bare ikke være på min høyde. 

Anonymkode: b03b9...2d9

• Nyttig 2
Skrevet

Neh. Jeg er 1.64, foretrekker en som ikke er mer enn 1.80. Men det er hva jeg foretrekker. Om han er høyere eller lavere så spiller ikke det noen rolle om resten er bra.

Anonymkode: 3d895...645

• Liker 1
Skrevet

Både og, jeg er over 180, har aldri slitt med å finne karer som finner det attraktivt, men er definitivt ikke for alle. Det er helt greit, driver ikke med under 180 selv, Different strokes for different folks. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror heller det handler om at kvinner vil ha maskuline menn og menn vil ha feminine kvinner.

Det finnes høye kvinner som er brautende og bredskuldrede. Men så finnes det også høye kvinner som er knallsøte, elegante og enormt feminine. Og har ikke inntrykk av at sistnevnte mangler oppmerksomhet.

Hvis jeg som kvinne måtte velge mellom en pinglete tøffel på 185 og en rakrygget, modig og trygg mann på 170 så hadde jeg valgt han på 170. (Jeg er 170 selv)

Anonymkode: 6b52b...ada

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Stemmer for min del.

Anonymkode: 94d81...905

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neh. Jeg er 1.64, foretrekker en som ikke er mer enn 1.80. Men det er hva jeg foretrekker. Om han er høyere eller lavere så spiller ikke det noen rolle om resten er bra.

Men da liker du jo høye menn, han er høyere enn deg, bare ikke så høy for gjennomsnittet.

Anonymkode: b3340...f9a

• Liker 3
Skrevet

165 er jo lavt?

1,50 er jo nesten kortvokst?

Og når ble en gjennomsnittsmann høy?

Meme henger ikke på greip.

Anonymkode: 5bdc6...77a

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

165 er jo lavt?

1,50 er jo nesten kortvokst?

Og når ble en gjennomsnittsmann høy?

Meme henger ikke på greip.

Anonymkode: 5bdc6...77a

165 på kvinne er ikke lav? det er så og si gjennomsnittlig globalt sett, midt mellom høy og lav

Anonymkode: caa4d...1d0

• Liker 7
Skrevet

Angående feminitet, så må jeg si at jeg aldri har likt kvinner som er veldig feminine.
Med andre ord: Japanske kvinner er en no-go

Skrevet

Hadde foretrukket en høy kar, ja, hvis jeg kunne bygget mannen jeg ikke kjenner i hodet. Men typen min er 8 centimeter lavere enn meg, lol. He is the best.

Anonymkode: a1f0a...2a9

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg foretrekker menn rundt 1.75 med kraftig bygning. 

Jeg er 1.75 selv og har aldri hatt noen problemer sånn sett. Men jeg er veldig feminin.

Anonymkode: 20f24...812

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde det var penger vi kvinner ville ha? Eller utstyrsstørrelsen vi var opptatt av? Så var det hele tiden høyden.

Takk og lov for at vi har menn som kan fortelle oss hva vi kvinner vil ha!

Anonymkode: 7c753...d6c

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Tull og tøys, jeg er en høy (188 cm) mann som elsker høye kvinner.

Jeg elsker kvinner som ikke er høye også da.

Jeg elsker generelt kvinner.

Jeg elsker generelt folk.

• Liker 8
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men da liker du jo høye menn, han er høyere enn deg, bare ikke så høy for gjennomsnittet.

Anonymkode: b3340...f9a

Sliter du med leseforståelse? IKKE MER enn 1.80. Jeg har også hatt en partner som var nøyaktig like høy/lav som meg selv....

• Liker 1
Skrevet

Ja det stemmer i korte trekk på det visuelle. 

Men om man kjenner personen og personligheten er på plass så spiller ikke høyde så stor rolle. 

Jeg er 165 og opplever veldig at menn kikker på lavere damer men jeg kikker også ekstra på veldig høye menn selv 

Anonymkode: 55baf...d72

• Liker 1
Skrevet

Er ei ung kvinne på 22 som er 167 cm høy og har opplevd å blitt kalt "For høy" og "For maskulin" Så jeg skremmer menn unna ganske ofte. 🙈 Kanskje folk er bare verst i skolen? 167 cm er snittet for kvinner men jeg sverger at jevnaldrende og til og med eldre kvinner i gatene er mye kortere enn meg. Lurer på hvor de får tallene fra eller om det bare er en regional ting.

Anonymkode: 1d702...2c4

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...