drivhus Skrevet 13. september 2022 #1 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Vet ikke om jeg kan se flere episoder, blir så irritert. Ikke på Hellstrøm og hun andre kokken, men på Truls og nå Harald Rønneberg. Er det mulig å oppføre seg så irriterende og barnslig? Er det bare meg? Endret 13. september 2022 av drivhus 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. september 2022 #2 Del Skrevet 13. september 2022 drivhus skrev (1 minutt siden): Vet ikke om jeg kan se flere episoder, blir så irritert. Ikke på Helstrøm og hun andre kokken, men på Truls og nå Harald Rønneberg. Er det mulig å oppføre seg så irriterende og barnslig? Er det bare meg? Ikke bare deg. Har alltid synes Truls er irriterende for å være ærlig 😑 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. september 2022 #3 Del Skrevet 16. september 2022 De to startet jo ut som et konsept der en god kokk skulle lære en "ubrukelig komiker" å lage mat av høy standard. Og den gang da, så var jo nettopp poenget at Truls var håpløs, og Hellstrøm hadde lite tålmodighet med hvor ubrukelig han var. Men så har de jo vært gjennom en del sesonger, og Truls har jo åpenbart lært en del om både mat og vin. Dessuten kjenner de hverandre bedre, og vil nok ikke normalt "trigge hverandre" på samme måte som før. Men likevel ønsker de å melke dette konseptet sitt litt til. Så da overdriver de litt. (Antagelig mest Truls.) Synes hele greia har blitt alt for mye skuespill, og det er ingen av dem som er spesielt gode skuespillere, så det skinner liksom igjennom hele tiden. Så, ja... Jeg synes også Truls begynner å bli litt slitsom. Og synes ikke programmet er så viktig å følge lengre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå