AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Kjøpte et månedskort for 500 kroner, men så kom det en feilmelding om at kjøpet ikke ble fullført. Allikevel ble pengene trukket og ingen gyldig billett dukket opp i appen. Blir dette refundert automatisk eller må jeg ringe sentralen? Skal jo ikke være sånn. Anonymkode: c30cd...a1e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Det er ikke verre ennå ta kontakt, så får du ordnet saken. Å skrive på KG løser ingenting Anonymkode: f4c9a...d02 1
Gjest5656 Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Ofte så får du bare reservert beløpet og hvis kjøpet ikke gikk gjennom så trekker de reservasjonen tilbake slik at beløpet blir frigitt. Bare følg med på om transaksjonen forsvinner etterhvert... Den skal du finne i nettbanken/mobilbanken med tekst i kursiv evt. også med ordet "reservert". Hvis den går videre til å ikke være reservert - altså faktisk være trukket, først da har du et probem.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Det har skjedd et par ganger med meg. Beløpet har blitt refundert hver gang (skjedd ved 3 månedsbeløp). Da viser jeg til kontopversikt viss det blir billet kontroll der og da, for beløpet er reservert, så går det noen timer og beløpet på konto er det samme som før jeg kjøpte billetten da kjøper jeg ny billett og da går det helt fint. Mystiske greier men som sagt, gi det litt tid så pleier det å ordne seg automatisk 😉 Anonymkode: 9f68e...05f
Taluno Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det har skjedd et par ganger med meg. Beløpet har blitt refundert hver gang (skjedd ved 3 månedsbeløp). Da viser jeg til kontopversikt viss det blir billet kontroll der og da, for beløpet er reservert, så går det noen timer og beløpet på konto er det samme som før jeg kjøpte billetten da kjøper jeg ny billett og da går det helt fint. Mystiske greier men som sagt, gi det litt tid så pleier det å ordne seg automatisk 😉 Anonymkode: 9f68e...05f Oj, da går det raskere nå. Det skjedde med meg like før pandemien, da ble 3*månedskort reservert, og det tok nesten en uke før pengene ble frigitt. Passe kjipt når det var snakk om nesten 5000,-... snakket med både bank og busselskapet, ingen kunne ordne fortgang i det, og jeg fikk tydelig beskjed om at jeg måtte kjøpe ny billett, de godtok ikke kvittering på reservert beløp etter at de tekniske problemene var over...
Gjest5656 Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 (endret) Taluno skrev (3 minutter siden): Oj, da går det raskere nå. Det skjedde med meg like før pandemien, da ble 3*månedskort reservert, og det tok nesten en uke før pengene ble frigitt. Passe kjipt når det var snakk om nesten 5000,-... snakket med både bank og busselskapet, ingen kunne ordne fortgang i det, og jeg fikk tydelig beskjed om at jeg måtte kjøpe ny billett, de godtok ikke kvittering på reservert beløp etter at de tekniske problemene var over... De godtar ingenting annet enn gyldig billett før du stiger ombord på bussen. AtB Trondheim. Du får bot hvis den ikke er gyldig eller kjøpt ombord. Endret 13. september 2022 av Gjest5656
Taluno Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Gjest5656 skrev (1 time siden): De godtar ingenting annet enn gyldig billett før du stiger ombord på bussen. AtB Trondheim. Du får bot hvis den ikke er gyldig eller kjøpt ombord. Som jeg sa ja.
Klott Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke verre ennå ta kontakt, så får du ordnet saken. Å skrive på KG løser ingenting Anonymkode: f4c9a...d02 Da kan vi like gjerne legge ned kg. Du skjønner at man skriver på KG blant annet fordi andre kanskje vet eller har erfaring med det man spør om? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå