Embla Othea Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Venninne som ikke liker de fleste hun møter. Folk flest er idioter, sies det. Stemmer det med deres inntrykk?
Gjest ChiLee Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Nei, jeg synes ikke det stemmer 😊 Men man har kanskje ikke så lyst til å være så grei som man pleier heller når man blir behandlet som om man er en drittsekk? Kan bli en ond sirkel. Ikke at jeg veit om dette er tilfellet for venninnen din, men det er min erfaring. Om alle er problemet....så kan det hende det er deg typen ting.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Venninne som ikke liker de fleste hun møter. Folk flest er idioter, sies det. Stemmer det med deres inntrykk? Absolutt. Det store flertallet mennesker er så lite oppegående at jeg ikke klarer forstå hvordan de får hverdagen til å henge sammen. Jeg omgåes ikke flertallet. Mindretallet av verdens befolkning inneholder mer enn nok mennesker for meg. Anonymkode: 51c62...aec
exictence Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Jeg tenker omvendt. Folk er snille til det motsatte er bevist.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Absolutt. Det store flertallet mennesker er så lite oppegående at jeg ikke klarer forstå hvordan de får hverdagen til å henge sammen. Jeg omgåes ikke flertallet. Mindretallet av verdens befolkning inneholder mer enn nok mennesker for meg. Anonymkode: 51c62...aec Det er jævlig trist, da. Anonymkode: b84bc...7be
Gjest Gossip1 Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt. Det store flertallet mennesker er så lite oppegående at jeg ikke klarer forstå hvordan de får hverdagen til å henge sammen. Jeg omgåes ikke flertallet. Mindretallet av verdens befolkning inneholder mer enn nok mennesker for meg. Anonymkode: 51c62...aec Må være fryktelig slitsomt å ha slike tanker.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Stoler ikke på folk jeg ikke kjenner, men prøver alltid å være hyggelige mot nye folk.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Absolutt. Det store flertallet mennesker er så lite oppegående at jeg ikke klarer forstå hvordan de får hverdagen til å henge sammen. Jeg omgåes ikke flertallet. Mindretallet av verdens befolkning inneholder mer enn nok mennesker for meg. Anonymkode: 51c62...aec Alle mennesker omgås mindretallet, har aldri hørt om noen som har 4 milliarder venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå