Prøver1111 Skrevet 13. september 2022 #1 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg fikk i dag resept på primolut og letrozol for å forsøke å få tilbake mensturasjon og eggløsning. Vi har forsøkt lenge å få barn uten hell, pga jeg har veldig sjeldent mensturasjoner. Jeg har også nylig fått diagnosen pcos. Har også brukt metformin i noen mnd uten virkning (Slutter på den i dag). Noen som har erfaringer rundt primolut, letrozol og graviditet? ☺️🤰🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg tok primolut, så letrozol. Gikk å på metformin samtidig. Har pcos. Gikk fra sykluser på opptil 150 dager, til stabile på 29 dager. Ble gravid på prøveperiode 10, men mistet. Begynte på samme behandling igjen, ble gravid på prøveperiode 4. Ble i tillegg anbefalt og ta myo-inositol pga pcos, så tok det å. Lykke til. Anonymkode: b95e1...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Provera og letzerol i 9 mnd..ble gravid siste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Del Skrevet 14. september 2022 Sjekk ut mannen. Alltid Jeg tok dette 7 sykluser. Fikk både eggløsning og mens. Men det var 10 fullstendig bortkastede måneder, plager, hormonkluss, humørsvingninger, penger, frustrasjon og skuffelser. For kvaliteten hos mannen var så svak at vi uansett endte med ICSI. Anonymkode: ef092...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå