AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg har bare vært i situasjoner hvor mennene har dratt tidlig på morgenen etter en tur på byen eller hvor vi har vært pulevenner eller kjærester som ordner oss mat selv fra kjøleskapet. Nå dater jeg en classy voksen mann og ønsker å få han til å føle at jeg har ting på stell og ivaretar han. Hva skal vi gjøre dagen derpå når han overnatter hos meg? Hva slags mat tilbyr jeg til frokost? Han er opptatt av å spise sunt men havregryn og en skål er ikke så housewife å tilby, samtidig vil jeg ikke fremstå som en desperat som behandler han som en konge heller så hva er vanlig? 😊 Og etter frokost skal jeg foreslå at vi finner på noe sammen eller bare slappe av hjemme uten å ta initiativ til noe og vente på at han drar? Anonymkode: bd202...ae8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Rundstykker/brød, eggerøre, tomater, skinke, ost, syltetøy, juice, kaffe. Spør f.eks om han har lyst ti å gå en liten tur etter frokost, om han ikke må rett hjem. Anonymkode: 4479c...c53
Gjest Vitalogy Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Dette gjør du *kanskje* mest for din egen skyld. Og det er jo helt greit, bevares. Men for ham er kanskje havregrøten, kaffen og selskapet ditt det viktigste.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Full engelsk frokost. Anonymkode: ac7ee...4b0
Blåjojo Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Da jeg datet lagde jeg alltid ordentlig frokost med eggerøre/stekte egg, bacon, agurk, tomat, melk/juice, kaffe og godt brød. Fikk mange fine stunder og gode samtaler ved bordet da. Etterpå drakk vi mer kaffe og skravlet, gikk eller kjørte tur.. Alt etter hva som passet og vi hadde lyst til. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Synes ikke man skal behøve å legge lista så høyt. Ha godt, ferskt brød, ost, syltetøy, egg, diverse annet pålegg, og det holder i massevis. Ellers føles det litt overivrig... Kan være kos bare å sitte og prate en stund, eller gå en liten luftetur før han drar hjem. Anonymkode: f4a83...c31
exictence Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Spørre ham hva han kunne tenke seg til frokost, og si hva du pleier og kunne tenke deg. Lege en kaffekopp og drikke på sengen er koselig.
ClausSaus Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 17.55): Jeg har bare vært i situasjoner hvor mennene har dratt tidlig på morgenen etter en tur på byen eller hvor vi har vært pulevenner eller kjærester som ordner oss mat selv fra kjøleskapet. Nå dater jeg en classy voksen mann og ønsker å få han til å føle at jeg har ting på stell og ivaretar han. Hva skal vi gjøre dagen derpå når han overnatter hos meg? Hva slags mat tilbyr jeg til frokost? Han er opptatt av å spise sunt men havregryn og en skål er ikke så housewife å tilby, samtidig vil jeg ikke fremstå som en desperat som behandler han som en konge heller så hva er vanlig? 😊 Og etter frokost skal jeg foreslå at vi finner på noe sammen eller bare slappe av hjemme uten å ta initiativ til noe og vente på at han drar? Anonymkode: bd202...ae8 Ikke overdriv og fyll opp et helt koldtbord. Da virker det bare som om du prøver å kaste penger etter problemet. Gå heller for kvalitet enn kvantitet. Og prøv å plukke opp noe konkret han faktisk kunne like. Lytt til det han sier når dere snakker sammen, og still oppfølgingsspørsmål som kan gi deg hint. Alle menn liker en «Du sa at du likte [ett eller annet], så jeg fikk tak i det til deg.» Det betyr så mye mer enn om du bare har shoppet inn halve kjøledisken på Meny som en slags helgardering. Endret 14. september 2022 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå