AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hei. Stusser på oppvaskmaskinen min. Når jeg kjører programmet som tar 3 t og 30 min så lager oppvaskmaskinen min kun lyd i ca en time. Resterende tid er det helt stille. Hva er egentlig poenget med å velge dette programmet fremfor kortere program? Kan det være noe galt med maskinen min? Anonymkode: b1f16...5ab
Gjest ti10 Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Det skjer ikke noe inni maskinen heller? Kan det være bløtlegging eller noe? Det pleier jo å være sånn at man kan se hvile deler vaskeprosessen for hvert program består av i manualen. Hvis du ikke har manualen, kan du google vaskemaskinen og finne den på nett. Da får du gjerne løsninger på vanlige feil også.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Hvis jeg har et fat med inntøekede rester og skal vaske det for hånd har jeg to alternativer: enten legge det i bløt, eller skrubbe masse. Det går raskere om jeg skrubber, men jeg bruker mye mer energi på det. Akkurat slik er det med maskinen også. Den spruter vann, lar vannet virke, skyller, spruter såpevann, lar virke osv. Til slutt varmer den opp lufta slik at tingene tørker, og også da vil jeg tro det er bedre å bruke lengre tid. Du har nok også en ganske stillegående maskin. Mange moderne oppvaskmaskiner er det, siden åpen løsning er vanlig. Anonymkode: 7f741...66f 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Min maskin kjører tørkeprogram i 50 min. Da er den het stille, og man kan heller ikke kjenne noen vibrering eller noe på den. Kan det være noe sånt hos deg? Anonymkode: bc1a6...97a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 58 min her Anonymkode: e8212...bea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Ser du ikke på displayet hva den driver med? Vasking, skylling, tørking? Anonymkode: 7b59a...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå