AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Rart spørsmål kanskje, men de oppgir ikke lengden på plaggene, vil ha en kåpe men jeg veit ikke hvordan jeg skal regne ut en ca lengde. Jeg er 170 cm, tenkte at modellene er ca 180 cm som zalando? Anonymkode: 774a7...15f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Jeg skjønner meg aldri på det. Ser på andre nettbutikker at "modellen er 178 og bruker str S", typ, men alle gangene jeg har kjøpt plagg i denne størrelsen så passer de like godt i lengden som hos modellen. Selv om jeg er 166. Sjekk heller cm mål. Hvordan plagget vises på en modell stemmer ikke nødvendigvis. Anonymkode: 94032...f01 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner meg aldri på det. Ser på andre nettbutikker at "modellen er 178 og bruker str S", typ, men alle gangene jeg har kjøpt plagg i denne størrelsen så passer de like godt i lengden som hos modellen. Selv om jeg er 166. Sjekk heller cm mål. Hvordan plagget vises på en modell stemmer ikke nødvendigvis. Anonymkode: 94032...f01 Nei, ikke lett å bli klok på 😊 Anonymkode: 774a7...15f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå