AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 For en god stund siden og helt uavhengig av noen mann begynte jeg å tenke på silikon og satte i våres i gang prosess og booket operasjon før jul. I mellomtiden har jeg truffet en mann og vi dater på fjerde måneden. Valget om en økning av størrelse på bryster er mitt eget og jeg er i midten av tredveårene. Tenker allikevel litt på dette med å fortelle det til han. Vi er ikke per nå definerte, men er samtidig eksklusive og jeg ønsker å spille med åpne kort. Samtidig synes jeg det er litt skummelt å skulle fortelle det. På den ene siden tenker jeg at han må respektere mitt valg, men siden vi ikke har vært kjærester hvor jeg da naturlig ville diskutert det aner jeg heller ikke hva han mener om det. Avvente videre, fortelle nå? Anonymkode: edc15...222
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 For meg hadde det vært en dealbreaker med kosmetisk kirurgi når du ikke har et reellt behov for slik kirurgi, så jeg ville gjerne likt å få beskjed på forhånd. (Dersom det hadde vært rekonstruktiv kirurgi hadde jeg hatt forståelse, og ville støttet så godt jeg kunne). Anonymkode: 81bfa...f4f 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Jeg tenker at du kan nevne det helt tilfeldig uten å gjøre det til noen big deal. Litt sånn "nå må man snart begynne å kjøpe julegaver og jeg skal operere silikon i vinter så må få ferdig gavestyret nå, hva pleier du å kjøpe til familien din til jul?" Så vet han om det hvertfall og kan ta et stille standpunkt om det er pluss eller minus eller om han i det hele tatt tenker noe om det. Anonymkode: 4150d...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå