Gå til innhold

Anbefale vaskefirma i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å investere i vaskehjelp et par ganger i måneden det neste året og trenger tips til seriøse vaskefirma i Oslo.

Har du god (eller dårlig) erfaring med noen du kan tipse om (fraråde)?

Tenker med skrekk og gru på da TV 2 hjelper-deg testet ulike vaskefirmaer hvor de oppdaget at en vasket et helt bad med dokosten 🤢Mener å huske at det var en av de større aktørene også..

Vil ikke betale svart. 

Anonymkode: c5d8e...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med Freska. Fint selskap som gir tarifflønn og etter hva jeg har skjønt gode arbeidsforhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er godt fornøyd med Oslo renholdskompani https://www.oslorenhold.no/

Anonymkode: 91370...593

newman01 skrev (5 timer siden):

Veldig fornøyd med Freska. Fint selskap som gir tarifflønn og etter hva jeg har skjønt gode arbeidsforhold. 

Takk for tips begge to, skal sjekke ut!

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for tips begge to, skal sjekke ut!

Det er ikke voldsomt dyrt å prøve heller. Har vervekode hvor du kan få 1000kr avslag på første vask. 

Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Det er ikke voldsomt dyrt å prøve heller. Har vervekode hvor du kan få 1000kr avslag på første vask. 

Nei jeg kan gjerne teste ut noen, men vil nødig få noen som potensielt vasker badet med dokost eller stjeler noe. Sånn finner man ikke nødvendigvis ut av så føles trygt å bruke noen som andre har god erfaring med :) 

Hvem har du vervekode hos?

Skrevet

Du får opplyse om at du har kameraovervåkning i huset, så kanskje du slipper noen useriøse...

Anonymkode: 51420...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...