Gå til innhold

Strømpris for nov og des.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kamelia83 skrev (26 minutter siden):

Hadde 169 øre i sommer. Juni, juli og august. Men jeg mente faktura i september /forbruk i august. Siste faktura. Der var det utrolig billig. Billigst for de som brukte mest da. Forbruket for juli ble vel kanskje sånn rundt regna samme som spot? Ikke sikker. Jeg betalte 500 kr for 253 kWh på august-regninga(juli). 

Ja. Skjønte at du mente for juli😊 Var fastprisen gjennom Los?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blizz1 skrev (8 minutter siden):

Ja. Skjønte at du mente for juli😊 Var fastprisen gjennom Los?

Ja gjennom Los. De hadde 169 øre juni, juli og august. Og har 269.90 øre nå i september og oktober. Men så hopper det da til 649 øre i november og desember. 

Skrevet
Blizz1 skrev (1 time siden):

Hvilken pris for juli fikk du som nesten ga deg gratis strøm? Vi hadde årets dyreste regning i august, selv med årets laveste forbruk i juli...endte på over 3000 for rundt 1000 kwt med strømstøtte.

Jeg har variabel strømpris.

For august var avtalen 430 øre kWh,  og det lønnet seg siden snittprisen var 118 øre dyrere enn hva jeg hadde.

I juli hadde jeg en pris på 239 øre, det var nesten en krone under snittprisen for juli.

I juni hadde jeg omtrent samme pris som snittpris.

Anonymkode: 626d7...72e

Skrevet
fransine skrev (12 timer siden):

Strømselskapene leker ikke butikk. Når det gjelder LOS, så må du vel allerede betale et månedsbeløp bare for å få det der "tilbudet", og det vil mest trolig ikke lønne seg for deg å ta tilbudet. Bare det å ha en fastpris når prisene er så høye og når strømforbruket er høyest vil føre til at du ikke får muligheten til å påvirke regningen din.

Ved spotpris så kan du følge med når på dagen strømprisen ligger lavere enn dagens snitt, og legge mesteparten av strømforbruket ditt til da. Strømstøtten fra regjeringen regnes nemlig ut fra snittprisen, og hvis man da bruker mere når prisen ligger under snittprisen så vil man komme bedre ut av det.

Så nei, du bør ikke inngå den avtalen.

Takk for utfyllende, svar 

Anonymkode: 1d37f...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...