AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Vi har vært sammen i 2 år og jeg har nå funnet ut at for 8 måneder siden var han på firmatur og ble runket/sugd av en dame de møtte på hotellet fra et annet firma. Han har ikke innrømt dette selv til meg, jeg måtte snoke meg frem til det etter dårlig magefølelse ang den turen (leste til slutt en kort samtale mellom de på Messenger hvor hun beklaget det som hadde skjedd og det var tydelig at det ikke skjedde noe mer enn det inne på badet).. Jeg er i sjokk!! Vi har det så utrolig bra sammen ellers og jeg hadde aldri forventet meg dette.. Når jeg konfronterte han innrømte han det med en gang, og han har grått (aldri sett han gråte før), tryglet og bedt, sagt at han har hatt så ekstremt dårlig samvittighet og prøvd å fortrenge det.. Det verste er nesten at han ikke skylder på fylla for han var nesten edru, han sier han ikke tenkte i øyeblikket men skjønte øyeblikkelig at det var helt uakseptabelt .. What to do.. De siste dagene har han omtrent tryglet meg på sine knær om tilgivelse Anonymkode: e14d8...0a6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Er du voksen så går du videre. Gjør han det igjen så går du ut. Anonymkode: 97ea2...57d 15
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Han var utro. Du slår opp såklart. Han hadde deg ikke i tankene engang når det holdt på å skje og han kunne stoppet det. Han ville det , da er han tilbøyelig til å være utro igjen. At han gråter noen krokodilletårer nå og får panikk for å bli kastet ut er bare angst og ikke anger. Hadde han virkelig angret hadde han fortalt deg om det etter det skjedde Anonymkode: 0d9bb...5d8 17 1 15
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du voksen så går du videre. Gjør han det igjen så går du ut. Anonymkode: 97ea2...57d "Voksen"? Akkurat som at det er noe fasitsvar på det. Han har gått over en grense, og ts bestemmer selv hvordan hun vil takle dette. Jeg må si det er leit å lese gang på gang tråder her inne om at noen var utro, og når partneren finner det ut, da kommer alle tårene. Hvor var disse tårene under akten? Hvorfor har han dårlig samvittighet nå, men valgt bevisst å skjule det for deg? Det er synd at et forelsket hjerte lar partneren komme unna med så mye. Han hadde nesten ikke drukket engang, og hadde nok ikke sagt det til deg dersom du ikke hadde funnet det ut. For det har gått 8 mnd. Jeg ville derfor ikke akseptert dette. Men det er meg, og kun du kan føle hva som er rett for deg 🙂 Anonymkode: 622e2...47d 24 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Jeg ville gitt ham en sjanse til, men ta dine følelser på alvor. Kjenn ordentlig etter, del dem, og når du er klar, så går du videre og ser deg aldri tilbake. Det er fremdeles lov til å være lei seg, men etter tilgivelse (om en stund) holder det å tenke at skjedd er skjedd, og de fleste lever med ting i livet de skulle ønske ikke var der. Hilsen ei som har tilgitt. Anonymkode: 9de22...499 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Du må tenke på følgende: Hvor viktige er dere for hverandre, tross alt. Vil du senere tenke at det er et voldsomt feilgrep å dumpe ham på grunn av dette? Er en kjip BJ virkelig verdt å skrote det som kanskje blir et godt langt liv med en du elsker og som elsker deg? Skal en tabbe ødelegge alt? Dette er det du må tenke. Ikke hør på alle dem som sier noe annet. Jeg har vært i et forhold i mer enn 35 år. Vi er hverandres klipper, er avhengige av hverandre. Men begge to har gjort en tabbe for lenge siden. Begge vet også at dersom vi hadde skjøvet den andre bort den gangen så ville det vært massive feilgrep. Anonymkode: acd65...b3f 7 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Når han gråter først når han etter åtte måneder blir avslørt og konfrontert, høres det mer ut som han er lei seg for å bli avslørt enn at han er lei for det han frivillig var med på. Anonymkode: 5c52e...e2b 18 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ville gitt ham en sjanse til, men ta dine følelser på alvor. Kjenn ordentlig etter, del dem, og når du er klar, så går du videre og ser deg aldri tilbake. Det er fremdeles lov til å være lei seg, men etter tilgivelse (om en stund) holder det å tenke at skjedd er skjedd, og de fleste lever med ting i livet de skulle ønske ikke var der. Hilsen ei som har tilgitt. Anonymkode: 9de22...499 Jeg syns dette høres ut som noe som er skrevet av en utro mann som håper konen vil tilgi dem dagen han blir avslørt. Alle kvinner som har vært bedratt vet at det er mer smertefullt å tilgi og fortsette forholdet fordi tilliten kommer aldri tilbake uansett. En glassvase som er kastet og knust i gulvet vil aldri bli like sterk og fin som den var selvom man limer den sammen og den vil være full av skarpe vonde sår. Å tilgi og prøve på nytt er bare seigpining med langvarig smerte istedet for å gjøre det slutt å gå gjennom en periode med smerte før man er over det og overlykkelig for at man gjorde den beste avgjørelsen med selvrespekten i behold Anonymkode: 0d9bb...5d8 12 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Jeg er ei som prøver å tilgi utroskap dessverre det kun var sex og ikke følelser i bildet. Det jeg sliter med er at han hadde sex to ganger med ei annen dame og begjærte hennes kropp på samme måte som om han har begjært min kropp i mange år. Kanskje gjorde de seksuelle ting sammen som jeg og han ikke gjør. Vil tilgi og fortsette med det meste sexen er det vanskeligste. Anonymkode: e4ab8...d83 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 En slik hendelse førte meg og mannen min nærmere hverandre, er veldig glad han ga meg en til sjanse. Det er ikke dermed sagt at det kommer til å skje igjen. 12 år siden nå. Anonymkode: b44cf...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Men.. Hvordan formulerte hun som sugde han den beklagelsen? Det er jo underlig at hun BEKLAGER å ha sugd noen, hvis ikke det egentlig var tydelig at han ikke ønsket at det skulle skje noe. Jeg er usikker på hva du skal gjøre. Sannsynligheten for at jeg personlig hadde tilgitt, er stor. Men jeg har 3 barn og et liv som er tvunnet sammen med hans liv på en sånn måte at jeg ikke kunne klart noe annet. Dessuten så elsker jeg ham så høyt at jeg ikke vet om jeg hadde klart å gå for noe så "trivielt" som en avsugning. Anonymkode: 20cd5...3c5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Mange damer her som finner seg i å leve med en som bedrar de ser jeg. Jaja da har du deg selv å takke når det skjer igjen for det gjør det. Anonymkode: 0d9bb...5d8 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 Som mann jeg kan si at han har ikke tenkt og bare gjorde det. Ingenting galt hvis det var bare en gang. Anonymkode: 771be...843 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må tenke på følgende: Hvor viktige er dere for hverandre, tross alt. Vil du senere tenke at det er et voldsomt feilgrep å dumpe ham på grunn av dette? Er en kjip BJ virkelig verdt å skrote det som kanskje blir et godt langt liv med en du elsker og som elsker deg? Skal en tabbe ødelegge alt? Dette er det du må tenke. Ikke hør på alle dem som sier noe annet. Jeg har vært i et forhold i mer enn 35 år. Vi er hverandres klipper, er avhengige av hverandre. Men begge to har gjort en tabbe for lenge siden. Begge vet også at dersom vi hadde skjøvet den andre bort den gangen så ville det vært massive feilgrep. Anonymkode: acd65...b3f Men hvor viktig er han for henne da, når han med viten og vilje går og blir sugd når han vet at partner hadde blitt knust av det? Ingen er feilfri, men dette er jo et bevisst overtramp. Igjen, så synes jeg noen finner seg i alt for mye. Hvor var hjertet hans for henne når han valgte å gjøre dette? For det er et valg. I tillegg til at tillitt kan ta lang tid å bygge opp igjen, og de har ikke vært sammen så lenge enda engang. Anonymkode: 622e2...47d 5 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann jeg kan si at han har ikke tenkt og bare gjorde det. Ingenting galt hvis det var bare en gang. Anonymkode: 771be...843 Ikke tenkte? Det er så dårlig unnskyldning. Man er jo ikke bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Han valgte å gjøre noe som vil såre partneren enormt og sette forholdet på prøve. Det var et valg han tok. Anonymkode: 622e2...47d 16 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke tenkte? Det er så dårlig unnskyldning. Man er jo ikke bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Han valgte å gjøre noe som vil såre partneren enormt og sette forholdet på prøve. Det var et valg han tok. Anonymkode: 622e2...47d Enig Anonymkode: 0d9bb...5d8 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 Han gjorde en handling som han visste kunne ødelegge forholdet og ville såre deg. Allikevel tok han et aktivt valg om å gjøre det. Mangler respekt og kjærlighet da Anonymkode: 0d9bb...5d8 9 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg syns dette høres ut som noe som er skrevet av en utro mann som håper konen vil tilgi dem dagen han blir avslørt. Alle kvinner som har vært bedratt vet at det er mer smertefullt å tilgi og fortsette forholdet fordi tilliten kommer aldri tilbake uansett. En glassvase som er kastet og knust i gulvet vil aldri bli like sterk og fin som den var selvom man limer den sammen og den vil være full av skarpe vonde sår. Å tilgi og prøve på nytt er bare seigpining med langvarig smerte istedet for å gjøre det slutt å gå gjennom en periode med smerte før man er over det og overlykkelig for at man gjorde den beste avgjørelsen med selvrespekten i behold Anonymkode: 0d9bb...5d8 Jeg er en mann som har blitt bedratt, min kone var utro og hadde en kort affære. Tilliten kommer tilbake etterhvert, om man viser seg fortjent til det. Dette skjedde for 12 år siden, og vi er lykkelig sammen i dag og jeg stoler på henne. Anonymkode: 59e7f...fda 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Jeg har tilgitt. Angrer ikke Vi jobbet oss gjennom det og har det veldig bra nå i ettertid. Er forskjell på 1 hendelse og 10… mest sannsynlig gråter han fordi han angrer og er redd for å miste deg, og ikke har turt å si noe i frykt for å miste deg. Han har nok heller ikke hatt det godt med seg selv hvis han har bært på det i 8 mnd og prøvd å fortrenge det hele… Anonymkode: b2371...8bb 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå