AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Er en ”venn” jeg har kjent i ca 5 år. Vi møttes på nett, men kun møtt hverandre et par ganger i virkeligheten. Jeg åpnet meg opp til hen (og hen til meg). Vi har ingenting til felles, derfor ønsker jeg ikke og møtes. Jeg tar aldri initiativ til å sende melding. Men det er liksom en slags trygghet med denne personen. Jeg har ingen egne venner, kun de jeg har blitt kjent med gjennom samboer. Denne personen vet jo en del om mitt personlige liv. Hen respekter ikke alle svar jeg gir, spør om det samme flere ganger (ikke nødvendigvis på samme dag) og jeg bruker mye tid på å forsvare mine svar. Skjønner at hen ikke er en bra person for min del. Noen andre som har lignende erfaringer? Vil også legge til at jeg har OCD og etter jeg blokka hen (to ganger på forskjellige tidspunkt) skjedde det noe kjipt (ikke noe med denne personen å gjøre). Anonymkode: 5c882...597
Gjest madeleine94 Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 STÅ OPP FOR DEG SELV KVINNE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå