AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Vi ble sammen når hun var sterkt overvektig og jeg forelsket meg i henne slik hun var. Det var slik jeg ville ha henne og oppfordret henne aldri til å slanke seg på nos vis. Hun har nå gått ned svært mange kilo pga slankeoperasjon og kroppen hennes er bare løshud og valker. Altså mye....Jeg synes det er stygt og lite attraktivt Hun har heller ikke fått noen indikasjon på at hun kan fjerne løshud så hun vil være slik i årene fremover. Jeg føler meg slem, men jeg synes hun er ekkel. Jeg elsker henne jo, men det føles liksom ikke som det samme. Har noen noe erfaringer på sånt om dette? Hva tenker dere? Det er ikke vits med stygge kommentarer, de preller bare av Anonymkode: ab2a0...ede
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Hva sier hun selv om løs huden da? Om hun vil fjerne den kan dere kanskje betale selv. Anonymkode: 05f88...757 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Tja, hva skal en si... Det er sikkert litt rart for henne også. Hun hadde vel gode grunner til å ta operasjon. Er det slik at du foretrekker store damer? Husk at ting kan stabilisere seg litt over tid da. Anonymkode: 8b4ca...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): sterkt overvektig og jeg forelsket meg i henne slik hun var. Det var slik jeg ville ha henne Til pass for deg at det gikk sånn, når du ville at hun skulle forbli sterkt overvektig. Se Skjønnheten og udyret, så forstår du nok konseptet. Anonymkode: 58aa7...43d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Jeg tenker at.. Hennes framtidige helse nå står i langt mindre risiko for livsstilsykdommer, og hun er nok langt lykkeligere, selv om du ikke liker det. Når det står mellom ekstrem overvekt og løs hud ville jeg foretrukket løs hud hver gang, Man bare generelt føler seg så mye bedre når man ikke er overvektig, og om hun har store mengder løs hud har hun nok gått ned mye. Bra for henne! Om du fortsetter i forholdet eller ikke er opp til deg. Men du bør ikke få henne til å føle seg dårlig, bare fordi du har noen preferanser/fetisher som ikke inkluderer henne nå. Anonymkode: 9a560...38d 4
laviniabcn79 Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 erfaring tilsier at dere ikke holder sammen. forskning viser at mange forhold går duken når den ene parten mister mye kroppsvekt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Det er mere sårstell med budplastikk enn op. Anonymkode: 5027e...f5d
Gjest CamillaCollett Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Siden hun er slankeoperert vil jeg tro hun var betydelig overvektig og nå har en mye bedre livskvalitet? Er ikke det det viktigste? Men om du synes hun er ekkel er det bare å gjøre det slutt. Jeg ville ikke vært kjæreste med en som syntes jeg var ekkel.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Hun vil vel få dekket operasjoner for å fjerne løshud? Det må bare gå en viss tid først. Men syns du ikke det er bedre at hun nå mest sannsynlig vil få en bedre helse og hverdag, at hun vil føle seg bedre og mer vel? Elsker du henne ikke? Anonymkode: e6885...f30
Hannah80 Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Jeg forstår ts. Veldig mange slankeopererte får ekstremt mye løshud. Det hadde jo vært å lyve, å si at flere kilo med løshud er pent. 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ts. Veldig mange slankeopererte får ekstremt mye løshud. Det hadde jo vært å lyve, å si at flere kilo med løshud er pent. Men elsker man partneren sin om man syns vedkommende er ekkel pga løshud? Og som sagt, huden kan fikses etter en viss tid. Og er ikke helse og velvære og den slags viktig for en partner? Anonymkode: e6885...f30
Hannah80 Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men elsker man partneren sin om man syns vedkommende er ekkel pga løshud? Og som sagt, huden kan fikses etter en viss tid. Og er ikke helse og velvære og den slags viktig for en partner? Anonymkode: e6885...f30 Ts skriver jo at han elsker henne. Og ikke alle som ønsker å ta slike inngrep i ettertid. Forferdelig smertefullt å operere vekk løshud. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Ts skriver jo at han elsker henne. Tuller du? Han skriver rett ut at han vil ha henne feit. Det er IKKE kjærlighet. Blir helt matt av hvor mye dere her inne sluker rått, bare fordi noen sier det. Anonymkode: 58aa7...43d 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Men elsker man partneren sin om man syns vedkommende er ekkel pga løshud? Og som sagt, huden kan fikses etter en viss tid. Og er ikke helse og velvære og den slags viktig for en partner? Anonymkode: e6885...f30 Man kan jo fint elske noe, men likevel ikke lenger finne dem tiltrekkende. Det er en vond sannhet, men en sannhet er det. Jeg vil alltid at min partner skal være sunn og frisk, men jeg kan ikke styre hva jeg tiltrekkes av - hvis det ble stor endring i vekt eller løshud, så hadde risikoen vært at min attraksjon for dem også endret seg... Anonymkode: c53fc...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan jo fint elske noe, men likevel ikke lenger finne dem tiltrekkende. Det var ikke det det stod, og det vet du veldig godt. Utrolig trasig med dere som konsekvent vrir på ting. Anonymkode: 58aa7...43d
flusa Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi ble sammen når hun var sterkt overvektig og jeg forelsket meg i henne slik hun var. Det var slik jeg ville ha henne og oppfordret henne aldri til å slanke seg på nos vis. Hun har nå gått ned svært mange kilo pga slankeoperasjon og kroppen hennes er bare løshud og valker. Altså mye....Jeg synes det er stygt og lite attraktivt Hun har heller ikke fått noen indikasjon på at hun kan fjerne løshud så hun vil være slik i årene fremover. Jeg føler meg slem, men jeg synes hun er ekkel. Jeg elsker henne jo, men det føles liksom ikke som det samme. Har noen noe erfaringer på sånt om dette? Hva tenker dere? Det er ikke vits med stygge kommentarer, de preller bare av Anonymkode: ab2a0...ede Så trasig at du føler det slikt. Jeg håper samboeren din har fått et lettere og bedre liv etter vektnedgangen. Jeg har selv gjennomgått en slik operasjon,og gått ned nærmere 60 kg. Har fått endel løs hud rundt om i etterkant. Har vært hos lege for så bli henvist til fjerning av denne løshuden. Men dette tar tid.. Må være så så mange år etter operasjonen, man må stabilisere vekten før man får dette gjort. Det er også lang ventetid, så det kan gå 2-3 år før man får gjort dette. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 Hannah80 skrev (1 time siden): Ts skriver jo at han elsker henne. Og ikke alle som ønsker å ta slike inngrep i ettertid. Forferdelig smertefullt å operere vekk løshud. Samtidig sier han at han ble forelsket når/pga(?) hun var svært overvektig, og at han nå syns hun er ekkel. Han forelsket seg i en svært overvektig person som nå ikke er overvektig lengre, så mine tanker er at han ikke vil ha henne som tynn. Min mann har fjernet hud på store deler av kroppen, så jeg vet endel om dette. Og det er vondt de første dagene, men han syns absolutt at det var verdt det. Jeg vet jo ikke, men jeg regner med de fleste som taper så mye vekt ønsker å fjerne hud. Det kan også bli problemer om man har mye løs hud, sår og infeksjoner. Anonymkode: e6885...f30 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå