AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Er ei dame på 42år med slapp rumpe. Rumpesprekken er liksom 20-30cm... Er det noe håp? Dersom jeg virkelig gjør en innsats, vil det ha noen synlig effekt eller blir det mye jobb for lite resultat? Er normalvektig og holder meg i form ellers. Anonymkode: 1c42b...f3a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Har lengden på rumpesprekken noe med hvor slapp rumpa er? å bygge muskler er vel kanskje den med sannsynlige måten å motvirke slapp rumpe på men det vil nok kreve ganske dedikert innsats. Damer bygger generelt muskler tregere enn menn og for oss i 40åra er det enda verre. mann i 40 åra Anonymkode: 7bf3f...776
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Ser nå at denne skulle jeg lagt under "trening"... Får jeg flyttet den eller må admin gjøre det? Anonymkode: 1c42b...f3a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser nå at denne skulle jeg lagt under "trening"... Får jeg flyttet den eller må admin gjøre det? Anonymkode: 1c42b...f3a Du får ikke gjort noe nei, i alle fall ikke som anonym. Du kan rapportere tråden og be dem flytte den Anonymkode: ddb9d...1b7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Jeg har genetisk flat/slapp rumpe. Jeg har trent dedikert bulgarsk utfall og andre gode rumpeøvelser de siste 5 årene har nå mye fastere/spretnere rumpe enn før selv om jeg ikke har veldig lett for å bygge muskler. Er nå 48 år og ganske så fornøyd med bakdelen. Så det er bare å begynne å trene. Anonymkode: e0625...b6e 3
velociraptor Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Tung styrketrening med fokus på rumpa, det hjelper sinnsykt mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå