Angus Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 (endret) Har sett en episode av denne serien + noen biter av andre episoder - og min konklusjon er at dette må være noe av det mest idiotiske konsept som er presantert norske tv-seere. Det er vel en grunn til at det ble flyttet fra prime time til sent på kvelden Endret 27. november 2005 av Angus
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Hehe Mor og far følger ivrig med på denne - men de var også blant de ti seerne som fulgte med på "Kråkeslottet" da den gikk
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Søppelkongen tror jeg vi slipper å se noe mer til heldigvis, etter at denne sesongen er ferdig.
Gjest Milah Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 (endret) Hehe Mor og far følger ivrig med på denne - men de var også blant de ti seerne som fulgte med på "Kråkeslottet" da den gikk ← Hoi, jeg så også på kråkeslottet, men akkurat søppelkongen følger jeg ikke med på.. Endret 27. november 2005 av Milah
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Hoi, jeg så også på kråkeslottet, men akkurat søppelkongen følger jeg ikke med på.. ← Så det var dere og sju andre da
Svart Katt Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Søppelkongen er et morsomt konsept, men det lot seg tydeligvis ikke gjennomføre med like stort hell. Grunnideen er jo kjempebra! Få materealistiske nordmenn til å tenke på bruk og kastmentaliteten vi har osv. Men.. dessverre har ikke TV-serien klart å vise det på den beste måten..
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 dette er det værste pisset jeg har sett
Eføy Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 (endret) Har vel sett ca en episode tror jeg, men det var ikke mye å skryte av. Har ikke hørt hva seertallene på denne serien er, men kan ikke tenke meg at det blir en ny sesong etter denne? Endret 28. november 2005 av Eføy
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #12 Skrevet 29. november 2005 Jeg fulgte også med på Kråkeslottet Har ikke sett en eneste episode av søppelkongen.
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2005 #13 Skrevet 29. november 2005 Jeg ser ikke så mye på reality-serier og følger uansett ikke fast med på ting, men har fått med meg et par episoder av Søplekongen og syns vel ikke det ga noe dårligere inntrykk enn mange av suksess-reality-seriene.. Uansett - jeg syns tanken bak er veldig mye bedre enn mange av de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå