Gå til innhold

Når skal jeg gi han sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en hyggelig fyr, som jeg er veldig tiltrukket av. Vi har møttes flere ganger. Gått tur, kino, badet, laget middag osv. Siste gangen vi møttes prøvde han seg, men jeg sa jeg ville vente. Hvor lenge anbefales det å vente?

Anonymkode: 2396a...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi sex? Jeg trodde det var noe man har sammen?  Hender det at du har lyst på sex, eller er det bare når du får lov fra kg? 

Anonymkode: ec293...019

• Liker 21
  • Nyttig 11
Skrevet

Du skal ikke gi han noe som helst. Du skal ha sex med ham når du selv ønsker og føler deg klar for det. Finnes ikke noen fasit på når dette er riktig. Jeg tror heller ikke det finnes noen fasit på når man skal ha sex med tanke på å få et varig forhold ut av det.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Vel, når vil du ha sex?

Anonymkode: 3b30f...65d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skal ikke gi noen sex. Du skal være med å ha sex med dere. Dere skal ha sex, men ikke om du føler du er pliktig til noe tema rundt "å gi".

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Når du har lyst. Etter en måned? Etter 6-7 treff? Når du hat fått følelsen av at han er interessert i deg som person?
Vet en mann som endte opp med å friend zone ei dame fordi det de aldri ble intime

Anonymkode: 3e3f1...187

• Liker 2
Skrevet

"Gi sex" lol.

Anonymkode: edc55...6f5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også en eske med sex stående på loftet. Jeg husker ikke sist jeg ga bort litt fra den... Men jeg skulle gjerne gitt bort litt jeg også, bare jeg fant noen jeg hadde likt å gi bort til!

Anonymkode: d6fa8...5ce

• Liker 6
Skrevet

Det er dessverre ikke sånn at det er en regel som sier at så og så lenge må du vente med sex for å sikre at han ikke er en sånn som stikker så fort han har fått ligget med deg.

Anonymkode: 8d118...a9e

Skrevet

Du har sex når DU er klar for det. Finnes absolutt ingen fasit på dette. Hvis du vil vente, så venter du. 

Anonymkode: 043ba...b9d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Når du føler deg klar og har lyst til å ha sex selv:) Ikke bare noe du gjør for han. 

Endret av Silkedyne
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har møtt en hyggelig fyr, som jeg er veldig tiltrukket av. Vi har møttes flere ganger. Gått tur, kino, badet, laget middag osv. Siste gangen vi møttes prøvde han seg, men jeg sa jeg ville vente. Hvor lenge anbefales det å vente?

Det er vel vanligst å ha sex når man selv vil ha, og ikke for å gi noen andre det. 

Anonymkode: c7441...520

• Liker 4
Skrevet

Andre daten.

Ikke vits å kaste bort tid og energi om dere ikke funker sammen i senga.

Anonymkode: 819a5...ee1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Andre daten.

Ikke vits å kaste bort tid og energi om dere ikke funker sammen i senga.

Anonymkode: 819a5...ee1

Enig.

Skrevet

Du skal ikke gi han sex!? Du skal ha sex om du har lyst til det.

Anonymkode: 7c850...5a1

• Liker 3
Skrevet

Du skal aldri gi ham sex. Dere kan gjerne ha sex når du føler deg klar for det og dere begge har lyst. Det er ikke noe fasit på når det er rett, det må du føle på selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Slutt å bruk sex som en valuta, eller pressmiddel. Ha sex bare om du har lyst, ikke som en manipulasjonsteknikk. 

Anonymkode: a8cc9...4a5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor ville du vente?

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ville du vente?

Samme her.. Hvis du ikke er kåt på ham så er dere jo ingen match, TS. 

Anonymkode: 37678...332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...