Lele91 Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hei, Jeg tjener 440k per år som bussjåfør. Jeg ønsker å øke inntekten min for å kunne kjøpe en leilighet om 1-2 år. Jeg har kun et år på høyskole og tok fag innen økonomi. Jeg har 2barn på barneskole så det haster å kjøpe noe for å gi dem mer stabilitet. Noen ideer om hvordan kan jeg øke inntekten min? Jeg har tenkt på f.eks. lastebilsjåfør, men tjener dem virkelig bedre? Jobbe på et lager kanskje?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #2 Skrevet 16. september 2022 Hva med å være støttekontakt? Det gir en ekstra inntekt, samtidig som du hjelper noen andre. Du kan også selge ting på finn.no torget eller tise. Du kan også jobbe som tilkallingsvikar en plass. Anonymkode: 2eed2...67b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva med å være støttekontakt? Det gir en ekstra inntekt, samtidig som du hjelper noen andre. Du kan også selge ting på finn.no torget eller tise. Du kan også jobbe som tilkallingsvikar en plass. Anonymkode: 2eed2...67b Unnskyld men dette blir jo bare småpenger! Anonymkode: 4b3d7...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #4 Skrevet 16. september 2022 Om du har et ekstra soverom der du bor, kanskje du kunne leie ut på airbnb? Anonymkode: 4fbd1...ef0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #5 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å være støttekontakt? Det gir en ekstra inntekt, samtidig som du hjelper noen andre. Du kan også selge ting på finn.no torget eller tise. Du kan også jobbe som tilkallingsvikar en plass. Anonymkode: 2eed2...67b Skjønner at det er ment godt med sånne forslag, men støttekontakt er vel dårligst betalte oppdraget man kan ta på seg, sånn typ noensinne. Anonymkode: b114b...18e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Skrevet 16. september 2022 Bli ringevikar i helsevesenet. Jeg tjener ca 200 000 ekstra i året på det i tillegg til 100 % dagjobb i en helt annen bransje. Anonymkode: bca0f...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå