Gå til innhold

Kan jeg etterlyse mer kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn som jeg også har sex med. Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, etter hans ønske. Likevel er han helt tydelig på at han ikke ønsker at vi skal være kjærester. 

Men denne mannen er veldig dårlig på å «holde meg varm» mellom møtene. Han sender meg noen meldinger ny og ne, men uten flørtende innhold. Om jeg sender han en nattaselfie (noe som ikke skjer ofte), skriver han bare god natt med smilefjes tilbake. Ettersom vi ikke har sex med andre, og det attpåtil er han som stiller krav om dette, kjenner jeg at jeg hadde trengt å holde en flørtende tone, og gjerne litt mer kontakt utenom treffene. Ellers skjønner jeg ikke helt poenget med å holde meg til kun han. Jeg er jo singel.. 

Er det innafor å ymte frempå mine tanker rundt dette? På en måte som gjør at han får lyst? Noen ideer?

Anonymkode: bef93...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en venn som jeg også har sex med. Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, etter hans ønske. Likevel er han helt tydelig på at han ikke ønsker at vi skal være kjærester. 

Men denne mannen er veldig dårlig på å «holde meg varm» mellom møtene. Han sender meg noen meldinger ny og ne, men uten flørtende innhold. Om jeg sender han en nattaselfie (noe som ikke skjer ofte), skriver han bare god natt med smilefjes tilbake. Ettersom vi ikke har sex med andre, og det attpåtil er han som stiller krav om dette, kjenner jeg at jeg hadde trengt å holde en flørtende tone, og gjerne litt mer kontakt utenom treffene. Ellers skjønner jeg ikke helt poenget med å holde meg til kun han. Jeg er jo singel.. 

Er det innafor å ymte frempå mine tanker rundt dette? På en måte som gjør at han får lyst? Noen ideer?

Det er jo superkomfortabelt for han å være i et totalt uforpliktende forhold til deg som stiller opp med en gang han har behov. 

Han kan godt være i et forhold.... Eller ha flere forhold samtidig som han kontrollerer at du ikke har det. 

Slutt å svar på meldingene og finn en ekte mann!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjøp en dildo istedetfor, er da mye bedre enn en mann.

Anonymkode: b8292...211

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal du som singel være bundet til å ha sex med bare en mann? Når han ikke en gang tilfredsstiller behovene dine?  Si fra til ham at du ikke ønsker eksklusivitet med en som ikke vil være i forhold med deg. Dere kan gjerne fortsette som fuck friends, men du har sex med så mange som du selv ønsker.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kaisada skrev (2 minutter siden):

Det er jo superkomfortabelt for han å være i et totalt uforpliktende forhold til deg som stiller opp med en gang han har behov. 

Han kan godt være i et forhold.... Eller ha flere forhold samtidig som han kontrollerer at du ikke har det. 

Slutt å svar på meldingene og finn en ekte mann!

Wow😅 Han har ingen flere. Slettet Tinder har han også gjort. Men skjønner reaksjonen din.

Skrevet

Selvfølgelig har han flere… 😂

Anonymkode: 61286...9e9

• Liker 4
Skrevet

Dette er eksemplet på en mann med typisk mannlig visuelt tenningsmønster,og som ikke skjønner at de fleste damer ikke er sånn. Vi må holdes litt varme, ellers blir det tørt og tregt med sex'n.

Anonymkode: 390ab...fbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjøp en dildo istedetfor, er da mye bedre enn en mann.

Anonymkode: b8292...211

Vibrator fungerer bra, men det er jo noe helt annet å masturbere enn å ha sex med en partner. 

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du som singel være bundet til å ha sex med bare en mann? Når han ikke en gang tilfredsstiller behovene dine?  Si fra til ham at du ikke ønsker eksklusivitet med en som ikke vil være i forhold med deg. Dere kan gjerne fortsette som fuck friends, men du har sex med så mange som du selv ønsker.

Er enig i det du skriver. Syns det er en kjip situasjon. Det har vært oss to i et år snart. Klarer liksom ikke gi slipp. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er poenget med å synse om dette? Svar på spørsmålet i stedet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vibrator fungerer bra, men det er jo noe helt annet å masturbere enn å ha sex med en partner. 

Er enig i det du skriver. Syns det er en kjip situasjon. Det har vært oss to i et år snart. Klarer liksom ikke gi slipp. 

Hva er poenget med å synse om dette? Svar på spørsmålet i stedet. 

Ok. Nei, det kan du ikke. 
Men du kan fortelle han at du kommer til å ha sex med flere, han er ikke kjæresten din og kan ikke forlange eller kreve noe som helst 

• Liker 6
Skrevet

Hva er vitsen med å ha en elsker hvis det ikke er NOE gnist, noe spenning, noe som helst... ?
Da ville jeg følt meg mer som en runkeklut enn en kvinne. No thanx
Han er sikkert bare redd for at følelser skal oppstå. At ting skal bli for kjæreste-aktig. Derfor holder han avstand. Men blir jo veeeeldig kjedelig etterhvert.

Anonymkode: f1ed8...975

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er vitsen med å ha en elsker hvis det ikke er NOE gnist, noe spenning, noe som helst... ?
Da ville jeg følt meg mer som en runkeklut enn en kvinne. No thanx
Han er sikkert bare redd for at følelser skal oppstå. At ting skal bli for kjæreste-aktig. Derfor holder han avstand. Men blir jo veeeeldig kjedelig etterhvert.

Anonymkode: f1ed8...975

Det er jo nettopp derfor jeg ser en vits i å treffe han. Fordi det er mye gnist og spenning. Er bare det at han er så dårlig på den kontakten utenom treffene. Og det blir litt stusselig for meg merker jeg. 

Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet. 

Her får han det som han vil, og ikke du. Sett grenser. Si at du enten vil ha et forhold, og at dette inkluderer eksklusivitet, eller at dere begge står fritt til å ligge med hvem dere vil.
Han kan også bestemme sine forutsetninger, og så må dere sammenligne og se om dere kan finne en løsning som funker for begge. Alternativt bør dere bryte. 

Anonymkode: 3e9cd...575

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig kan du etterlyse mer kontakt. Jeg ville også sagt noe om hvorfor jeg gjorde det. Så blir det jo opp til deg om du er fornøyd med mye kontakt, men evt. ikke være kjærester. 
Jeg har selv hatt et ff-forhold med mye kontakt og der vi var eksklusive, og det var skikkelig herlig. Heller det enn et halvlunkent kjæresteforhold.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan hende det er sambo hjemme så er elskerinna til nytte når alt annet blir kjedelig. Huff 

Anonymkode: ebee7...f99

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har heller "ingen flere". Sannheten er at jeg har 5 ...

Anonymkode: 0219f...eff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha..jeg har også 2-3 stk jeg treffer innimellom 😇😇 ellers hadde det vært stusselig å treffes bare en gang per uke/ annenhver uke 

Anonymkode: 0944e...9c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo nettopp derfor jeg ser en vits i å treffe han. Fordi det er mye gnist og spenning. Er bare det at han er så dårlig på den kontakten utenom treffene. Og det blir litt stusselig for meg merker jeg. 

Begynner navnet hans på C

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er med en som var helt ræva på kontakt i mellom dater/treff. Jeg sa fra om at jeg mister interessen. Han er blitt bedre. Han sa også at han ER dårlig på det å at jeg gjerne måtte ta kontakt om jeg syntes det gikk tregt. 

Anonymkode: e2fa4...421

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynner navnet hans på C

Det var skivebom😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha..jeg har også 2-3 stk jeg treffer innimellom 😇😇 ellers hadde det vært stusselig å treffes bare en gang per uke/ annenhver uke 

Anonymkode: 0944e...9c5

Fint for dere da. Har dere en avtale med alle disse om at de er den eneste? Han jeg holder på med har virkelig ingenting å skjule. Ikke alle menn er løynere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...