lin Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg bruker rensepads eller peelingpads som også er veldig praktisk på reise. Problemet er at boksen de kommer i er relativt stor. Dette er fuktet pads så må ligge i tett boks. Vet dere om slike praktiske reiseetui? som er små men tette? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Åh håper noen har tips! Jeg kjøpte en gang neglelakk fjerner pads på makeup mekka ,og de kom i en liten pad boks som jeg brukte som reiseetui for peeling pads. Den var en cm høy bare så perfekt for 10 pads istedet for å ha med hele store boksen men dette er mange år siden nå Anonymkode: 2476f...e39 1
Velinda Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Det går veldig bra å ta de i små zip-poser....jeg kjøper de minste de har på Rema,presser ut luft,og bretter sammen posen rundt padsa 2
lin Skrevet 14. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2022 Velinda skrev (20 timer siden): Det går veldig bra å ta de i små zip-poser....jeg kjøper de minste de har på Rema,presser ut luft,og bretter sammen posen rundt padsa Smart! Det tar jo absolutt minst plass 👍😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå