Gå til innhold

hva er det som skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når menn jeg ikke kjenner så godt prøver seg på meg blir jeg defensiv og gir ut dårlige vibes. etterhvert når jeg ser personen hver dag i månedsvis begynner jeg å like han, men da er det forseint

skjedd flere ganger

er det normalt?

Anonymkode: 88b33...d44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske normalt at når menn en ikke kjenner så godt prøver seg, så blir man avvisende. Høres normalt ut å være mer tillitsfull og dermed få  følelser når man er blitt mer trygg og kjenner personen. Synes det høres veldig fint ut og normalt. At det da er for sent, er vel bare det at det ikke skulle være noe mer mellom dere. Eller du kan fortelle dem hva du føler. Det er ofte det beste mange ganger. Kanskje mannen ikke tror du er interessert.

• Liker 3
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

når jeg ser personen hver dag i månedsvis begynner jeg å like han

Men hvordan har det seg at du plutselig ser disse fremmede mennene du ikke liker hver dag i månedsvis?

Anonymkode: b05ae...8a4

• Liker 2
Skrevet

Høres helt normalt ut. 

Anonymkode: ac17b...5cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 11.44):

Men hvordan har det seg at du plutselig ser disse fremmede mennene du ikke liker hver dag i månedsvis?

Det kan jo være hvor som helst, studier, jobb.........

Anonymkode: 7966d...6d1

• Liker 2
Skrevet

Hvis du synes de prøver seg for tidlig så er det selvsagt vanlig å avvise. Men det er lov å flørte litt tilbake også da. Hvis du liker dem senere kan du i hvert fall flørte med de.

Anonymkode: 0d465...abc

Skrevet

Kjenner meg igjen i dette. Jeg finner det litt rart at noen kan "legge an" på noen de overhodet ikke kjenner, altså meg i dette tilfellet. Jeg er en person som bruker lang tid på å bli sjarmert av noen, og som du skriver, da er det ofte for seint. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du synes de prøver seg for tidlig så er det selvsagt vanlig å avvise. Men det er lov å flørte litt tilbake også da. Hvis du liker dem senere kan du i hvert fall flørte med de.

Anonymkode: 0d465...abc

Men blir ikke det bare forvirrende for den stakkars mannen? Først avvist, og etter måneder skal flørting settes igang? 

Skrevet

Kanskje du bare bør kommunisere dette når de først prøver seg - at du er litt usikker og vil bli bedre kjent før du går på date? Det kan jo i det minste holde døren litt åpen i stedet for å blankt avvise. Sier ikke at du skal holde noen på gress, men bare fortelle at du er ei som bruker litt tid på å finne ut om du liker noen.

Eventuelt kan du jo revurdere dette at du sier nei helt spontant; de kjenner jo ikke deg heller, men viser interesse -for å bli kjent-. Om du legger veldig mye i en date, så er det kanskje verdt å prøve å tenke at det er mest for moro og for å se om det er noen kjemi der. Etter en/noen dater vet du jo om dette er en du vil bli kjent med, du trenger ikke gjøre noe alvorlig, ligge med noen eller komme for nært på. Ta det som et treff med en ny venn, en kaffe, gå en tur o.l. så blir det ikke så seriøst:)

Anonymkode: 1c1b9...79d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du bare bør kommunisere dette når de først prøver seg - at du er litt usikker og vil bli bedre kjent før du går på date? Det kan jo i det minste holde døren litt åpen i stedet for å blankt avvise. Sier ikke at du skal holde noen på gress, men bare fortelle at du er ei som bruker litt tid på å finne ut om du liker noen.

Eventuelt kan du jo revurdere dette at du sier nei helt spontant; de kjenner jo ikke deg heller, men viser interesse -for å bli kjent-. Om du legger veldig mye i en date, så er det kanskje verdt å prøve å tenke at det er mest for moro og for å se om det er noen kjemi der. Etter en/noen dater vet du jo om dette er en du vil bli kjent med, du trenger ikke gjøre noe alvorlig, ligge med noen eller komme for nært på. Ta det som et treff med en ny venn, en kaffe, gå en tur o.l. så blir det ikke så seriøst:)

Anonymkode: 1c1b9...79d

Jeg har litt problemer med å se hvordan det skal fungere. Skal han da bare gå og vente på et signal, da eller? Min erfaring er at om det er en ting de aller fleste menn har til felles, så er det utålmodighet. 

Skrevet

Avvist betyr avvist. Det er ingen vei tilbake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Avvist betyr avvist. Det er ingen vei tilbake.

Hehe Så du mener at disse mennene bruker opp sjansen sin altfor tidlig, og burde lære seg litt tålmodighet og generelt sosiale skills? Helt enig med deg.

Anonymkode: ac17b...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...