Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 kjæresten min liker at jeg har på meg f.eks. høye lakk støvletter og andre glinsende/trange klær når vi har sex, dette er selvfølgelig ikke alltid, men ofte. Han er helt ærlig om dette. selv har jeg ingeting imot det, men hvor normalt er dette?
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 På en skala fra 1-10 er nok dette en tja....skal vi si en 8'er? Nei da, helt ærlig... dette er nok helt normalt. Vi liker alle forskjellige ting.
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 jeg har ikke noe med det! har en sort lakkbukse selv med snøring mellom beina så den kan brukes under sex. Sikkert ekkelt og skittent for noen, men vi synes nå det ser helt ufattelig rått ut ;D
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Det er veldig mange som bruker lakk og lær når de har sex, så hvorfor ikke. Det er utrolig mange fetisjer, men det kommer desverre ikke frem. Kos dere uansett fetisj. HÆÆÆÆÆÆRLIG
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Det skal være lakk party i Oslo helgen 21 januar er det rykter om. Noen som kan være behjelpelig med info? På forhand TAKK
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Har hørt rykter om et sted som heter CATS det skal foregå. Hadde jeg bare kunne vært der.
justme79 Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Du mener vel Kluben Cat People, det er treff der ca hver 14 dag. sjekk ut : catpeople.no (Obs erotisk innhold, men innenfor gjeldende norsk lovgivning) Hilsen Justme
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #9 Skrevet 28. januar 2006 kjæresten min liker at jeg har på meg f.eks. høye lakk støvletter og andre glinsende/trange klær når vi har sex, dette er selvfølgelig ikke alltid, men ofte. Han er helt ærlig om dette. selv har jeg ingeting imot det, men hvor normalt er dette? ← Kan være veeeeldig flott. Elsker dameromper da, så lær kan vise en flott kropp fra sin beste side
Kari-Anne Skrevet 31. januar 2006 #10 Skrevet 31. januar 2006 Som en har sagt ovenfor det er Cat People som har fest annenhver lørdag i eget lokale. De annonserer i Dagbladet fredag for påmelding. En kommer ikke inn uten fetish antrekk og forhåndspåmelding. Les på hjemmesiden om hva slags antrekk de anbefaler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå