Gå til innhold

Skal til en skjønnhetsklinikk/hudpleie i dag, og redd de skal dømme meg siden jeg har masse kviser og er likblek siden jeg ikke kan bruke-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selftan eller sminke når jeg skal ta behandling… Ser ut som hun mypaleskin, bare verre 😭 Så redd for å gå inn der, vil bare ha på foundation eller selftan 

Anonymkode: 442c6...cbc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Du tar helt feil. De er folk som du man virkelig kan tjene penger på.

Anonymkode: 36965...4dd

• Liker 1
Skrevet

EEeeh..... 

Tror du ikke en hudpleier/skjønnhetsklinikk bare blir glad for at de kan gjøre jobben sin og hjelpe en person som har hudproblemer?

"Ånei, jeg må gjøre jobben jeg har utdannet meg til å gjøre" 🙄

Anonymkode: 8ddc6...066

• Liker 5
Skrevet

Er det rart folk sliter psykisk...

Anonymkode: 851ec...ffd

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor går du dit om ikke for å få hjelp med huden din? De dømmer deg ikke, men det kan være de ser sitt snitt til å selge deg dyrere produkter enn du kanskje behøver avhengig av hvor seriøse de er.. Dessuten er det beste du kan gjrøe for huden din sånn generelt å drikke masse vann.. 

Anonymkode: e52b8...6b7

Skrevet

Men jeg ser seriøst ut som et gjenferd når jeg er så blek😭

Skrevet

Føler folk som jobber i skjønnhetssalonger er mer fokusert på utseende og dømmer andre for å være stygge🥺🥺

Skrevet

.

Skrevet

Det er pent med pale skin ❤️ Se på Nicole kidman for eksempel. 

Anonymkode: 707ca...ce8

• Liker 2
Skrevet

Hvis du har så store hudproblemer, er en skjønnhetsklinikk det siste stedet du burde henvende deg. Du må bli henvist til en hudlege via fastlegen din. Skjønnhetsklinikker tjener store summer på folk som deg - usikker, sliter med huden sin og kjøper ting de sier funker for deg. Du blir bare lurt trill rundt, hudlege er jo den som eventuelt kan gi deg behandlinger som garanterer deg resultater.

Anonymkode: 532cb...92c

• Liker 5
Skrevet

Som en person som har slitt med cystisk akne i hele ungdomstiden, trodde det skulle gå over, for deretter å gi opp og begynne med roaccutane som 25 åring. 

Jeg skulle aldri ha venta så lenge. 

Jeg prøvde alt, og brukte masse penger på skjønnhetsklinikker. 

Kom deg til legen å be om henvisning til hudlege, det finnes skikkelig hjelp. 

Og. Jeg er enda bleik as, hudfarge har ingenting å si. 

Anonymkode: 56bf8...2c1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men jeg ser seriøst ut som et gjenferd når jeg er så blek😭

De er ganske bleke der også, de bruker høy solfaktor og er redd for sol der jeg går 😃

Anonymkode: e6d40...462

• Liker 1
Skrevet

Nei, det tenker de ikke! Og sånn burde ikke du tenke heller :klem:

Anonymkode: 4b182...ee9

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 22.41):

De er ganske bleke der også, de bruker høy solfaktor og er redd for sol der jeg går 😃

Anonymkode: e6d40...462

Jepp. Hudleger og hudpleiere skyr solen fordi de vet hvilken skade de gjør. Jeg har hudtype 1, blek, rødt hår osv. Aldri tenkt over det hos hudpleieren. 

Men bruker du sminke for å se mindre blek ut Ts? Skaper ikke det bare store skiller? Jeg bruker den lyseste sminken man kan få fatt i. 

Endret av Yoshi
  • Liker 1
Skrevet

Å være blek er vakkert ♥ 

Anonymkode: 14831...e13

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 15.37):

Hvis du har så store hudproblemer, er en skjønnhetsklinikk det siste stedet du burde henvende deg. Du må bli henvist til en hudlege via fastlegen din. Skjønnhetsklinikker tjener store summer på folk som deg - usikker, sliter med huden sin og kjøper ting de sier funker for deg. Du blir bare lurt trill rundt, hudlege er jo den som eventuelt kan gi deg behandlinger som garanterer deg resultater.

Anonymkode: 532cb...92c

hudleger driver også klinikker dessverre. Jeg ble skikkelig lurt av en hudlege til å ta fruksyre peeling av en hudlege som ødela huden min helt. etterpå oppførte hun seg som ei hurpe...

Anonymkode: da6f4...1a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 10.20):

Selftan eller sminke når jeg skal ta behandling… Ser ut som hun mypaleskin, bare verre 😭 Så redd for å gå inn der, vil bare ha på foundation eller selftan 

Jeg googlet mypaleskin- hva er feil med henne? 🤷‍♀️

Hun har akne, og veldig fin «fair skin». 

Dra til hudlege og få hjelp om du har moderat/alvorlig akne.

Skrevet
On 9/13/2022 at 12:07 PM, AnonymBruker said:

Føler folk som jobber i skjønnhetssalonger er mer fokusert på utseende og dømmer andre for å være stygge🥺🥺

Hvor kommer den følelsen fra? Kanskje kommer den bare inne fra deg selv fordi det er sånn du ville vært hvis du jobbet der?

Anonymkode: f3282...207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...