Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De og resten av barselsomsorgen er jo ekstremt underbemannet. Det er ikke plass til at ting er litt utenfor planen

Anonymkode: d9e6d...c9d

Joda, men da burde de ikke ha flere prosedyrer enn de klarer å håndtere, hvis det tar mer enn en uke og få svar på et spørsmål som er av betydning for planen de har satt. Hvis én sykepleier ikke kan plukke opp telefonen for å svare på et spørsmål. 

Anonymkode: f3a95...634

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du står midt i den verste møkka. Jeg var i «dine sko» for 15 år siden og husker fortsatt hvor tøft det var. For de fleste er det verdt det fordi de har er sterkt barneønske, men når du ikke har det forstår jeg at det blir ekstra tøft. 

Jeg sender mange styrkeklemmer! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 19.52):

Er ikke akkurat så mange alternativer når man først blir proppet full i hormoner for å bli satt i kunstig overgangsalder, for så å booste eggløsning*15. 

På meg prøvde de 4 ulike regimer, på 9 forsøk. Like drit hver gang. 

Og nå blir jeg sikkert kalt krass igjen. Men dette er ikke tråden for deg. 

Anonymkode: 8080e...ff9

Ja, nå var du jævlig krass. Er ikke dette tråden for meg? Jeg har kun skrevet ett eneste innlegg, og det er å støtte TS og å si om hun noen gang vil prøve igjen så be om andre medisiner. Jeg har selv flere runder med IVF bak meg, har prøvd ut ulike medisiner. Hvordan du reagerte er ikke fasiten på hvordan TS reagerer. Hun skriver jo selv at mannen er problemet, ikke henne, dermed kan de prøve ut mye forskjellig på henne, som feks kort protokoll. 

Anonymkode: b624d...948

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 12.43):

Mannen ringte i dagtidlig for å være moralsk støtte for sprøytesetting, så jeg klarte ikke å få meg til å droppe den. Så egentlig samme som i går. 
Takk som spør:)

Jeg tror helt ærlig hormonene dine er helt på bærtur.

Si du vil ha kort protokoll neste gang :) 

Dere kan og vurdere privat for mer skreddersydd opplegg. 

• Liker 1
Skrevet
DundreMilfin skrev (11 minutter siden):

Jeg tror helt ærlig hormonene dine er helt på bærtur.

Si du vil ha kort protokoll neste gang :) 

Dere kan og vurdere privat for mer skreddersydd opplegg. 

Det er de nok ja. Har endt opp med å fortsette, og se ann til mandag om jeg er bedre. Vi har bestemt oss for at det blir kun dette forsøket, så fungerer det ikke så fungerer det ikke.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Uff, så fælt det høres ut! Jeg hadde bare kort protokoll, og syns egentlig ikke det var så ille. Men så hadde jeg fryseforsøk en måned, og de pillene HATET jeg! Hadde lyst til å gi faen i hele greia. Men nå har jeg fortrengt akkurat hvorfor jeg syns det var så kjipt. Håper det går veien for dere, og at du også glemmer det kjipe.

Anonymkode: d2a37...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...