AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hei alle dere😊 For et par måneder siden sluttet jeg på prevensjon, og har hatt en menstruasjon siden den gang. Den kom etter 4-5 uker. Husker ikke lengden på syklusen min da jeg har gått på prevensjon i gud vet hvor mange år..😅 Men tar utgangspunktet i "gjennomsnittet" på 28 dager. Hvis jeg har 28 dagers syklus, skulle jeg hatt EL 6. sep. Men hadde ingen særlige symptomer på EL rundt disse dagene. Helga etter, 10.-11. sep merka jeg en del murringer i magen, såre brystvorter og litt EL slim. Hva slags symptomer har dere hatt rundt EL? Grunn for at jeg spør er at dette er første gang. Jeg syns det er litt skummelt om jeg brått skulle sitte der med en positiv test i hånda, samtidig som det selvfølgelig er noe jeg veldig gjerne ønsker😊🥰 Anonymkode: eeeeb...a8f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #2 Skrevet 15. september 2022 Jeg blir oppblåst, kan få «stølhetssmerter» der nede og eggløsningsslim rundt eggløsning. Noen ganger bruker kroppen tid på å komme inn i syklus etter prevensjon, så ville tatt de første syklusene som en «bli kjent» fase med kroppen. Anonymkode: 22b1a...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå