Gå til innhold

Gutter/menn som viser muskler mens de trener og drar opp trøye for å vise sixpack... Hvorfor gjør de det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke om jeg skulle legge denne under trening eller seksualitet. Men dette har jo ikke noe med "trening" å gjøre.

Ser ofte på trening at gutter og menn strammer armene, drar opp trøya for å se på sixpacken og slikt mens de trener. Er det en kompisgjeng som trener sammen, gjør de det gjerne sammen.

Hva er poenget med dette? Vil de at folk skal se? Vil de at vi skal tenke at de er narsissister? 

Skjønner ikke om de gjør det for eget ego, eller om de vil at vi skal se på de mens de gjør det.

Anonymkode: 83fa9...b9a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er psykopat. Dump ham.

Anonymkode: 7056d...c54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Visste ikke om jeg skulle legge denne under trening eller seksualitet. Men dette har jo ikke noe med "trening" å gjøre.

Ser ofte på trening at gutter og menn strammer armene, drar opp trøya for å se på sixpacken og slikt mens de trener. Er det en kompisgjeng som trener sammen, gjør de det gjerne sammen.

Hva er poenget med dette? Vil de at folk skal se? Vil de at vi skal tenke at de er narsissister? 

Skjønner ikke om de gjør det for eget ego, eller om de vil at vi skal se på de mens de gjør det.

De er noen stakkars guttunger med altfor bra selvbilde,lite å bry seg om egentlig.

Anonymkode: 20cfb...96e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er nesten alle plagg kvinner kler seg i super tettsittende? Vi må liksom se alle konturene og hvordan fasongen på kroppen er. 

Hvis man skal stille spm om bekledning så blir det helt feil å stille seg undrende til menns klesvaner og kultur 

Anonymkode: 701e6...433

• Liker 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Noen som er seriøse gjør dette for å se hvor de ligger an i løypa, om de må trene annerledes for å jevne ut forskjellene etc.

-Det gjelder da de som du ser kan trene.

Skrevet

Noen gjlr det for å se hvilke muskler de aktiverer mer enn andre for å få en bedre muskelkontroll - det er ofte lettere å se musklen jobben enn å kjenne det.. 

Anonymkode: 6ee85...42b

• Nyttig 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er nesten alle plagg kvinner kler seg i super tettsittende? Vi må liksom se alle konturene og hvordan fasongen på kroppen er. 

Hvis man skal stille spm om bekledning så blir det helt feil å stille seg undrende til menns klesvaner og kultur 

Det kan faktisk være ganske distraherende! De nye tightsene med skrukk i rumpa får hodet mitt til å tenke mye fint. Som forøvrig ikke er feil heller, men kan skape litt blikk oftere enn vanlig bort.

Skrevet

De flexer jo for hverandre. Ikke til deg. Slutt å glo 

Anonymkode: 13c96...c70

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi strammer ikke bicepsen og drar opp trøya for å vise magen på senteret, slik enkelte gutter og menn gjør. Det du skriver her kan faktisk ikke sammenlignes

• Nyttig 1
Skrevet

De ber om anerkjennelsen fra guttaboys. Bromancen lenge leve.

Anonymkode: 13321...4f6

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spørsmålet i hi handler ikke om bekledning...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jenter/damer som trener i små topper og med korte shorts eller tights som er dratt langt opp i rumpesprekken - Hvorfor gjør de det?

De gjør det av samme grunn som de guttene/mennene du beskriver ovenfor. Det er fordi de føler seg fine og sexy, og gjerne vil ha oppmerksomhet og anerkjennelse av andre. Det er en form for selvdigging og egodyrkelse, for enkelte i den grad at det grenser mot narsissisme.  

Anonymkode: 91c0d...0e5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spørsmålet i hi handler ikke om bekledning...

Det handler om å vise seg frem. Kvinner og menn gjør det på litt ulike måter, men motivasjonen og essensen er den samme: SE.PÅ.MEG.JEG.ER.DEILIG.

Anonymkode: 91c0d...0e5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er jo eksistensielt og biologisk.

Akkurat samme som vi damer går med utringing. 

Alle arter viser frem sine beste sider for  å skremme rivaler, og tiltrekke seg partnere.

Å vise kløft/sixpack er det samme som når en påfugl viser fjærprakten

Anonymkode: c2b50...0f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De trener jo for å endre kroppen. Naturlig å se på den. Den ser aller best ut midt i en treningsøkt.

Synes ikke dette er rart i det hele tatt.

Anonymkode: ccac1...6a4

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det selv og er kvinne. Står foran speilet og sjekker progresjonen og driter i om andre ser på. Jeg er der og trener og motivasjonen min er se på min egen kropp. Hvis noen føler seg støtt av det, er det bare å se bort.

Det må være lov å være stolt av kroppen sin når man har jobbet for det. Det gjør meg ikke til narsissist.

Anonymkode: 02ad1...a6f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Motivasjon, stolt av egen kropp osv. Det er bra å være stolt av egen kropp og ha godt selvbilde. Muskler er jo flott og mange liker/tenner på muskler så er jo ikke rart folk vil vise frem musklene og sixpacken :)

Endret av Warrior
Skrevet

La meg gjette, ts. Du har aldri hatt motivering og disiplin til å trene selv, så du lager en slik post som denne til oppheve deg selv. Men innerst inne har du lyst på disse guttene men ikke har draget på eller du er en patetisk liten mann som ønsker å bli en av de. Uansett hva du er, er det patetisk å dømme andre som liker å være i god form. 

Anonymkode: 344fe...97a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er jo eksistensielt og biologisk.

Akkurat samme som vi damer går med utringing. 

Alle arter viser frem sine beste sider for  å skremme rivaler, og tiltrekke seg partnere.

Å vise kløft/sixpack er det samme som når en påfugl viser fjærprakten

Anonymkode: c2b50...0f6

Enig. Det er naturlig å ville vise frem sine beste sider.

Skrevet

Samme grunn til at kvinner trener halvnakne, vil jeg tro?

Anonymkode: 23d5f...efe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...