Gå til innhold

Parodi på naive Kvinneguiden-kvinner i jævlige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett år siden ble jeg sammen med verdens beste mann!!! Han var alkoholiker da vi ble sammen men lovet å slutte å være det... Og så sluttet han i et halvt år, og da ble jeg gravid! Han var så snill å gikk hjemme med meg hele tiden og passet på meg, siden han uansett gikk på NAV. Men så begynte venninnene mine å prøve seg på ham (sa han), så sa han at jeg ikke burde møte dem mer fordi de er dårlige damer. Jeg visste ikke om jeg var enig men tenkte at han sikkert hadde rett. Å så fikk jeg babyen da og han ble så glad at han måtte ut og feste litt, han ble borte i noen dager men da han kom hjem sa han at han hadde hatt det såååå gøy og jeg prøvde å være glad på hans vegne, men det var litt vanskelig? Om dere skjønner? Er jeg slem?????

Han sa vi måtte flytte til en annen del av landet så vi ikke måtte være i nærheten av familien min, for de er så plagsomme og vil besøke hele tiden bare fordi vi har ny baby. Jeg tenkte at jaja, dette er jo mitt livs kjærlighet så hva gjør man ikke.

Nå har vi bodd i en liten bygd i noen måneder og han jobber sååååå hardt! Han er ikke så mye hjemme og når han er hjeme må han sove eller drikke for å slappe av. Han får betalt i sedler på jobb og er ute om natta og jobber, skikkelig arbeidskar! Han selger en type kosttilskudd som hjelper folk å holde seg våkne, er litt rare folk på besøk hos oss i blant men det er jo vennene hans og kollegaene hans, så jeg må jo bare være støttende. Noen av dem er her i flere dager så da lager jeg masse mat, selv om de ikke spiser så mye og er våkne hele tiden.

Uansett nå er snart mannen min sin bursdag og jeg vet at han ønsker seg politiradio. han sier at det koster 12 000 og at jeg bare kan gi han de pengene cash så kjøper han en selv. Men jeg vil overraske ham. Vet dere om noen sider som selger brukt politiradio?

Hilsen lille meg :)))))I)

- - - 

SÅNN høres dere ut. Faen heller. Forlat de jævla drittgubbene deres. Jeg har vært i voldelige forhold med jævlige kiser selv, og selv jeg blir overraska over hva dere finner dere i. 

Anonymkode: 9436d...281

• Liker 11
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Gjest madeleine94
Skrevet

Helt enig! Ser i flere tråder at folk generelt ikke klarer å stå opp for seg selv, om det er kjærlighetsforhold, vennskap eller familie. Kan jo skjønne at det kan være vanskelig å forlate noen som ikke behandler deg bra, men noen ganger må man tenke på seg selv.

Folk tør jo ikke konfrontere de som behandler dem som søppel. 

Skrevet

😆

• Liker 1
Skrevet

"det svake kjønn"

Anonymkode: 99037...0e3

Skrevet

Ok og her er en melding til deg: Gå i sinnemestringsterapi og lær deg å respektere andre. Du er ikke bedre enn noen og jeg tror ikke det er sunt for deg å sitte så mye på kvinneguiden 

Anonymkode: 02e1a...123

• Liker 4
Skrevet

Jo, men så lenge mannen er over 180 cm så er ikke resten så nøye.

Anonymkode: 603fe...ddd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

SÅNN høres dere ut. Faen heller. Forlat de jævla drittgubbene deres. Jeg har vært i voldelige forhold med jævlige kiser selv, og selv jeg blir overraska over hva dere finner dere i. 

Du høres jo ikke så stødig og selvsikker ut selv, som skriver at du har vært i (flertall) voldelige forhold med jævlige kiser....? Hvorfor rakker du ned på andre i samme situasjon selv, som er sammen med menn som ikke er bra for dem?

Men ja, jeg blir noen ganger småsjokkert over hva jeg leser her på KG og om hva kvinner finner seg i. Det er ikke så mange som står opp for seg selv og ikke tar i mot dritt. Gjengangeren er "jeg er så konfliktsky"... som om det er noen godkjent unnskyldning for å feige ut bestandig.

Anonymkode: 05f98...2e5

• Liker 2
Skrevet

Jeg må bare ventilere,

mannen min bruker meg som et sexleketøy. Jeg liker det ikke, og det gjør som oftest vondt. Men siden jeg er så konfliktsky så sier jeg ingenting.. 

Når jeg leser varianter av det jeg skrev ovenfor så tenker jeg, det er faktisk til pass for deg. 

En annen variant som vi ofte leser her på Kvinneguiden er om hun som er i ENDA ETT forhold med en narsissist. Hennes fjerde på rad. Så kommer de hit for støtte. Hva faen, det kan umulig være noe aktivitet mellom ørene på den kvinnen som gang på gang finner seg en psykopat og narsissist. Eller så bruker hun det bare for å skjule at det er hun selv som er den voldelige i forholdet. LItt lik hun A.H. 

Anonymkode: 48fb8...8fd

• Nyttig 1
Skrevet

Men victim blaming skal vi ha oss frabedt

Anonymkode: 915da...025

Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 10.02):

For ett år siden ble jeg sammen med verdens beste mann!!! Han var alkoholiker da vi ble sammen men lovet å slutte å være det... Og så sluttet han i et halvt år, og da ble jeg gravid! Han var så snill å gikk hjemme med meg hele tiden og passet på meg, siden han uansett gikk på NAV. Men så begynte venninnene mine å prøve seg på ham (sa han), så sa han at jeg ikke burde møte dem mer fordi de er dårlige damer. Jeg visste ikke om jeg var enig men tenkte at han sikkert hadde rett. Å så fikk jeg babyen da og han ble så glad at han måtte ut og feste litt, han ble borte i noen dager men da han kom hjem sa han at han hadde hatt det såååå gøy og jeg prøvde å være glad på hans vegne, men det var litt vanskelig? Om dere skjønner? Er jeg slem?????

Han sa vi måtte flytte til en annen del av landet så vi ikke måtte være i nærheten av familien min, for de er så plagsomme og vil besøke hele tiden bare fordi vi har ny baby. Jeg tenkte at jaja, dette er jo mitt livs kjærlighet så hva gjør man ikke.

Nå har vi bodd i en liten bygd i noen måneder og han jobber sååååå hardt! Han er ikke så mye hjemme og når han er hjeme må han sove eller drikke for å slappe av. Han får betalt i sedler på jobb og er ute om natta og jobber, skikkelig arbeidskar! Han selger en type kosttilskudd som hjelper folk å holde seg våkne, er litt rare folk på besøk hos oss i blant men det er jo vennene hans og kollegaene hans, så jeg må jo bare være støttende. Noen av dem er her i flere dager så da lager jeg masse mat, selv om de ikke spiser så mye og er våkne hele tiden.

Uansett nå er snart mannen min sin bursdag og jeg vet at han ønsker seg politiradio. han sier at det koster 12 000 og at jeg bare kan gi han de pengene cash så kjøper han en selv. Men jeg vil overraske ham. Vet dere om noen sider som selger brukt politiradio?

- - - 

😆

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hva er poenget med denne tråden? Bortsett fra å sparke dem som allerede ligger nede.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men ja, jeg blir noen ganger småsjokkert over hva jeg leser her på KG og om hva kvinner finner seg i. Det er ikke så mange som står opp for seg selv og ikke tar i mot dritt. Gjengangeren er "jeg er så konfliktsky"... som om det er noen godkjent unnskyldning for å feige ut bestandig.

Årsaken til det er jo at de kvinnene som står opp for seg selv og ikke er konfliktsky ikke trenger hjelp av KG. 

Anonymkode: 3297b...d6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Årsaken til det er jo at de kvinnene som står opp for seg selv og ikke er konfliktsky ikke trenger hjelp av KG. 

Anonymkode: 3297b...d6d

Joda, det gjør vi såvisst! 
Det var jeg som laget denne tråden, og jeg er utrolig takknemlig for all støtten jeg fikk her! Er daglig innom og leser de gode ordene for å booste og trygge meg selv selv om jeg er aldri så sterk og har både godt selvbilde og er ikke konfliktsky 🤷‍♀️❤️

Anonymkode: 5c938...e0b

• Liker 1
Skrevet

Bra skrevet👏😅

Anonymkode: a81cb...b31

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 17.25):

Jo, men så lenge mannen er over 180 cm så er ikke resten så nøye.

Anonymkode: 603fe...ddd

Syns 180 er litt lavt ass

Anonymkode: a35f9...089

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 10.02):

- - - 

12k for en politiradio? Min kostet under 2 🙂

Anonymkode: 4f4d3...31b

Skrevet

For en patetisk person du er.... Synes like synd på deg.

Anonymkode: c1bb0...d93

Skrevet

Syns det er litt spot on men lurer på hvorfor så mange av oss kvinner finner oss i så mye dritt fra mannfolk? Hva er det som er drivkraften? At man tror de vil endre seg når de treffer rette dama ( i disse trådene meg som dame at jeg er den spesielle som gjør at han vil endre seg) er jo ikke sånn? Usikkerhet ?? Ikke noen gode erfaringer fra før om hvordan det er å være i ett sunt forhold ??

Er det for å føle seg godtatt i samfunnet og vennegjengen av opptatte venninner der alt skal foregå som par? Derfor tar en til takke med en for å passe inn?? 
Aner ikke er et tema som godt kan diskuteres. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ærlig talt. Først skal man være i et bedritent forhold, bli utpsyka og mishandla, og så skal man bli latterliggjort både for at man ber om hjelp og fordi man har det vondt?

Tror dette er en av de styggeste trådene jeg har lest her inne. Full skjerpings, ts. 

Anonymkode: 675fd...a06

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ærlig talt. Først skal man være i et bedritent forhold, bli utpsyka og mishandla, og så skal man bli latterliggjort både for at man ber om hjelp og fordi man har det vondt?

Tror dette er en av de styggeste trådene jeg har lest her inne. Full skjerpings, ts. 

Anonymkode: 675fd...a06

Hvem er det som burde bruke huet her? 
Dere går jo fem på og drar det rett opp i nesen fordi dere ikke skjønner budskapet til TS ! 
Dette blir  omtrent som ordtaket « Alle kjenner apen,  men apen kjenner ingen « 

Anonymkode: f2a15...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...