AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hva er det dårligste rådet du har fått relatert til dating/å finne en partner/sjekkeapper og lignende? Fulgte du det, og hva skjedde? Hva burde du heller ha gjort? Anonymkode: d9331...490
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 "Å bli venn før en blir kjæreste og vente med sex til duvhar funnet den rette" På den måten ble jeg fanget i vennefella. Noen av de jeg var forelsket i ble veldig gode venner av meg, men det ble med det. Fikk kjæreste som nå er min kone i slutten av 20 årene. Jeg ble for rett at jeg skulle miste en god venn til å ta sjansen på å ta det videre. Jeg ville heller vært met åpen for kjærester, fllørting og sex. Anonymkode: 548cc...41a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 "Bare vær snill og grei" 😅 Dette er vel det dårligste rådet i verden for menn, likevel ser det ut til å gå igjen. "Kjærligheten kommer av seg selv, du trenger ikke gjøre en spesiell innsats for det". Dette er muligens et godt råd for pene damer, men ikke for menn flest i allefall. Anonymkode: 64377...f60 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 "Ikke svar på meldinger med en gang, da virker du needy". Som om dating er et slags spill. Var på date med en skikkelig bra fyr, ventet et par dager med å svare på mld. Da hadde han, naturlig nok, gått videre, siden jeg tydeligvis ikke var like interessert som ham. In hindsight er jo det helt logisk, jeg hadde gjort nøyaktig det samme selv. Hva slags patetisk menneske gidder å løpe etter noen som vise lunken interesse? Så med han jeg nå har vært gift med i 20 år, gadd jeg ikke spille noe spill. Anonymkode: c4a99...3d5 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Lag deg en profil på Tinder! Det finnes jo ingenting der annet en menn på jakt etter ons. Anonymkode: 89ad4...287 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Dating driver jeg ikke med. Men det dårligste rådet jeg har fått, var fra eksen. Han mente der var bedre for meg å ikke betale husbanklånet mitt, og la leiligheten bli tvangssolgt. Det kommer jeg selvfølgelig aldri til å gjøre. Han var imot at jeg kjøpte i det hele tatt, og rasende for at jeg gjorde det. Jeg derimot var glad for privatlivet det ga meg, og ville bo fast. Ikke kaste bort pengene på å reise. Vi hadde planlagt å flytte utenlands når jeg ble gammel nok til å ta med meg trygda. Men jeg fant ut at jeg ikke trivdes i utlandet, og ombestemte meg. Anonymkode: c4434...046 2
Embla Othea Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 «Snille jenter får det som de vil» 🤮 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): «Snille jenter får det som de vil» 🤮 Nei, de ender opp som tjenere i eget hjem. Anonymkode: c4434...046 2 2
Okapi Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Det klart dårligste rådet, som forøvrig gis absolutt hele tiden her på forumet, er å ikke bruke appene, for der finner du bare folk som vil ha tilfeldig sex. Det er virkelig utrolig snodig hvordan enkelte gjentar det som et mantra. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 "Personlighet er det viktigste! Bare vær snill". Dummeste jeg har hørt. Menn gir faen i personlighet. Stygge jenter får ikke ekteskap. Anonymkode: 46d31...09d 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Okapi skrev (55 minutter siden): Det klart dårligste rådet, som forøvrig gis absolutt hele tiden her på forumet, er å ikke bruke appene, for der finner du bare folk som vil ha tilfeldig sex. Det er virkelig utrolig snodig hvordan enkelte gjentar det som et mantra. Jeg tror man kan finne kjærlighet på apper, men bare de som har utseendet med seg 😄 Anonymkode: 65fdc...9e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det dårligste rådet du har fått relatert til dating/å finne en partner/sjekkeapper og lignende? Fulgte du det, og hva skjedde? Hva burde du heller ha gjort? Anonymkode: d9331...490 Kanskje ikke direkte råd til meg selv, men råd jeg har hørt. »spill hard to get» »La mannen ta initiativ» »La henne/han ta kontakt neste gang» Anonymkode: 422be...6cc 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Bare vær snill og grei" 😅 Dette er vel det dårligste rådet i verden for menn, Anonymkode: 64377...f60 Evt det beste rådet i verden. Funket på meg i hvert fall💃🏼 Anonymkode: 422be...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "Personlighet er det viktigste! Bare vær snill". Dummeste jeg har hørt. Menn gir faen i personlighet. Stygge jenter får ikke ekteskap. Anonymkode: 46d31...09d Motsatt for min del. Jeg anser meg selv for å være pen/sporty og egentlig ganske sexy om det er lov å si det om seg selv🤷🏼♀️ Anonymkode: 422be...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 Råd man definitivt ikke skal følge - Ikke ha sex på første date (det har ingen betydning om du har det på første eller 52. date) - Vær tilbakeholden, ikke vis for stor interesse (det resulterer bare i at den andre parten går videre til noen som faktisk tar initiativ) Hvem ønsker å være sammen med noen som ikke viser interesse? Anonymkode: bfedc...56b 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 Er lei av at man skal late som at man ikke skal vise interesse og at damer spiller "hard to get". Vi lever i 2022 liksom, er du ikke "interessert", så går jeg videre. Finnes mange damer Anonymkode: 0d803...8c4 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 "Du finner ingen hvis du ikke er på leting, for da virker du bare uinteressert." "Du finner ingen hvis du er på leting, for da virker du bare desperat." "Du må være mer frampå." "Du må la den andre ta initiativ." "Du må la mannfolka få prøve deg først." "Du må ikke gjøre det for enkelt, vi menn liker å jakte." "Du er sånn som liker litt kraftige menn. Jeg vet om en." "Det er bare å være seg selv." Anonymkode: f5362...e18
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 «Ta hensyn til han» Anonymkode: e79ae...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 Okapi skrev (3 timer siden): Det klart dårligste rådet, som forøvrig gis absolutt hele tiden her på forumet, er å ikke bruke appene, for der finner du bare folk som vil ha tilfeldig sex. Det er virkelig utrolig snodig hvordan enkelte gjentar det som et mantra. Enig. Jeg har nettopp tatt i bruk en sånn dating app og har møtt flere fine, ordentlige menn på leting etter forhold. Anonymkode: f868b...466 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er det dårligste rådet du har fått relatert til dating/å finne en partner/sjekkeapper og lignende? Fulgte du det, og hva skjedde? Hva burde du heller ha gjort? Anonymkode: d9331...490 Det verste rådet får man jo her på kg hele tiden. Og i media. Det er å ikke ha så høye krav til en partner. Å finne seg en som duger. Ikke fokusere så mye på en som er et faktisk ok menneske, men ta til takke med en som ikke er helt forferdelig. En som utgjør et trekk i livskvalitet, bare fordi det innforstått er bedre å være to enn en. Som om jeg sitter alene på en hybel og MÅ sikre meg partner for å ha råd til egen bolig eller noe? Som om det å få en «dugandes» partner er et mål? Hva skla jeg så gjøre med denne personen som «duger»? Som jeg neppe liker å være sammen med. Skal vi særbo? Skal vi gjøre som på barneskolen - treffes en gang i måneden og ellers si «vi er sammen»? Hva er poenget med å skaffe seg en ikke-optimal partner? Folk ønsker seg en partner for å ha noen man faktisk liker, som faktisk er likandes, til å dele livet med. En som tilfører, ikke trekker fra, livskvalitet. De fleste av oss ville ha godt av å kraftig øke kravene til en partner. Jeg senker ikke mine. Særlig når jeg ser utvalget mennesker som anbefaler å senke krava. Antar det er en god del egeninteresse inne i bildet, og null omsorg for mitt beste. Anonymkode: 947b6...e76 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå