Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en helt vanlig kvinne i 50-årene som har en konto hvor jeg legger ut bilder med ujevne mellomrom, mest natur, fjell, solnedganger og sånn. Tror ikke det finnes et eneste bilde av meg. Har åpen konto fordi de få hundre som følger, er stort sett venner og bekjente. 

De siste månedene har det stadig lagt seg til flere og flere menn, ingen norske, de fleste med privat konto. De fleste med et par bildet av seg selv, evt Harleyen sin eller bikkja si. Ingen naturentusiaster. Er dette en greie som flere opplever? Har noen ei forklaring?

Anonymkode: 6d776...5ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme "problemet". De er kun ute etter penger. 
Begynte å chatte med en fyr for noen år siden, bare for å teste ut hva det var de ville. Han var fra USA, militær, og utstasjonert i Jemen. Samtalen ble raskt flyttet over på annen plattform (Hangout), og vi snakket vel daglig der i 2-3 uker. Plutselig fikk jeg melding fra en "kollega" av han om at han var blitt skadet, og han lurte på om jeg kunne låne han penger slik at han kom seg hjem, da kontoen hans var "frosset" slik at han ikke kunne bruke den mens han var i Jemen. 

Det siste året har jeg vel fått 20-30 venneforespørsler, de fleste fra amerikanske enkemenn som jobber i forsvaret. Gjerne som ortopediske kirurger av en eller annen grunn.

Skrevet
Blåjojo skrev (7 timer siden):

Har akkurat samme "problemet". De er kun ute etter penger. 
Begynte å chatte med en fyr for noen år siden, bare for å teste ut hva det var de ville. Han var fra USA, militær, og utstasjonert i Jemen. Samtalen ble raskt flyttet over på annen plattform (Hangout), og vi snakket vel daglig der i 2-3 uker. Plutselig fikk jeg melding fra en "kollega" av han om at han var blitt skadet, og han lurte på om jeg kunne låne han penger slik at han kom seg hjem, da kontoen hans var "frosset" slik at han ikke kunne bruke den mens han var i Jemen. 

Det siste året har jeg vel fått 20-30 venneforespørsler, de fleste fra amerikanske enkemenn som jobber i forsvaret. Gjerne som ortopediske kirurger av en eller annen grunn.

Elsker å herje med disse svindlerne 🤩

• Hjerte 1
Skrevet
Honey Dew skrev (16 minutter siden):

Elsker å herje med disse svindlerne 🤩

Jeg også🤭🤭🤭

Skrevet

Det er ikke virkelige personer. Kun svindel

Anonymkode: 9ef5b...8eb

• Liker 1
Skrevet

Ja, de er i hvert fall ikke amerikanske offiserer :fnise:

Det handler stort sett om afrikanske svindlere, organisert kriminalitet. Virkelig synd at såpass mange biter på når det har vært så stort søkelys mot denne problematikken.

Anonymkode: 998df...89e

• Liker 1
Skrevet

Har lukket konto av hensyn til venner, meg og familien min. Men, har flere som spør om de kan være min sugerdaddy. 😳 Er engelske forespørsel. Hvor de finner folk og sende mld til aner jeg ikke. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...